lewenborg72
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2008
Hoi hoi het volgende, mijn draadloze netwerkverbinding is gehalveerd na installeren van radionomy en een daarbij horende mysql 2.0 database! Ik heb systeemherstel gebruikt en het blijft langzaam! Systeem helemaal gescand op virussen en spyware en nu bleek er een trojan in de systeemherstel bestanden te zitten, dus heb ik systeemherstel uitgeschakeld om de trojan te verwijderen. Het systeem was nog steeds traag! Ik heb geen kanalen conflict met andere draadloze routers of modems in de buurt! Via de netwerkkabel wel prima snelheid.Het draadloos netwerk icoontje geeft gewoon snelheid 54 mbs en als signaal uitstekend. Dus zou het geen probleem moeten zijn om 12 mb dwonload te halen! Ik heb inmidels op mijn extra partitie nog een keer windows xp geinstalleerd en daar is de snelheid wel de normale 12mb via draadloos. Maar toch wil ik graag mijn andere partitie weer in orde zonder alles weer opnieuw te moeten installeren, dus heeft iemand een oplossing? b.v.d. voor het meedenken m.v.g. Lewenborg72
Laatst bewerkt: