Draadloos, wel internet geen email

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dafnu

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Vanaf vandaag heb ik een nieuwe laptop met windows vista, Acer 5633WLMi.
Ik had eerst een pc met kabelverbinding van chello en nu wil ik alles draadloos op de laptop gaan doen, ook gewoon nog chello. Ik heb een router van sitecom, Broadband Router 54g.
Ik krijg wel verbinding met internet, hoewel deze ook af en toe wegvalt!!, maar ik kan GEEN email versturen of ontvangen. Wie kan mij helpen want het is erg frusterend :mad:
Alvast bedankt!!:thumb:

Op mijn vaste pc had ik Outlook en op deze laptop zit Windows Mail. Misschien ligt het daar aan?
Via internet kan ik wel mijn mail ophalen bij chello maar dus niet via het mailprogramma.

Even kijken of je wel als gebruikernaam ingevuld hebt: <voorletter>.<achternaam>@chello.nl
Dus het volledige e-mailadres. Niet meer alleen het eerste gedeelte.
Want als je alleen maar het eerste gedeelte ingevuld hebt, dan krijg je je mail dus niet meer binnen.
Dit is recentelijk gewijzigd.

Het ligt aan mijn verbinding met het internet en niet aan mijn emailadres. Ik krijg gewoon geen verbinding. Wie heeft er tips?
Moet je misschien de 1e keer rechtstreeks verbinding maken op je laptop en daarna pas via de router of maakt dit niets uit?
BVD!!

Maar heb je wel al je email-instellingen goed ingevuld bij Windows mail, dus ook de betreffende pop3 server en smtp server?

Ja, ook dat heb ik extra gecontroleerd. Alle papieren van Chello erbij gezocht en alles netjes overgenomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan