Ik heb vanwege mijn telkens opnieuwe slome laptop voor de tigste keer opnieuw geinstalleerd, maar dit keer met problemen, kreeg na het resetten keer op keer de foutmelding ntdlr ontbreekt.
Na een paar dagen gemartel heb ik dat via deze forum kunnen oplossen.
Maar nu het volgende probleem is dat ik met geen mogelijkheid meer een ethernet verbinding kan krijgen.
Heb alle drivers via de acer site al een paar keer gedownload en geinstaleerd, maar geeft telkens aan dat er niets geinstaleerd is?!?!@#
Ga ik naar start-mijn comp- beheren toe, dan staan er onderhet kopje van netwerkadapters allemaal gele vraagtekens, wie kan mij eindelijk na veel gemartel, gestress, anger uit mijn kleine hel verlossen!!!!
Alvast bedankt om de moeite te nemen om er over na te denken
Eduard
Na een paar dagen gemartel heb ik dat via deze forum kunnen oplossen.
Maar nu het volgende probleem is dat ik met geen mogelijkheid meer een ethernet verbinding kan krijgen.
Heb alle drivers via de acer site al een paar keer gedownload en geinstaleerd, maar geeft telkens aan dat er niets geinstaleerd is?!?!@#
Ga ik naar start-mijn comp- beheren toe, dan staan er onderhet kopje van netwerkadapters allemaal gele vraagtekens, wie kan mij eindelijk na veel gemartel, gestress, anger uit mijn kleine hel verlossen!!!!
Alvast bedankt om de moeite te nemen om er over na te denken
Eduard
Laatst bewerkt: