draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

gizmokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
beste,een kennis van my wil draadloos internet op zyn gsm ! ik had al gekeken om in zyn router te komen maar hy heeft een telenet modom met nog een d-link router tussen staan.moet ik in de modem van telenet gaan of in die van de d-link?en hoe moet ik erin gaan kyken?de inlog gegevens van de telenet modom heeft hy niet meer met dank

Dan best op de D-Link he, meestal hangt die bij telenet aan de modem.

Je bericht bevat wel heel veel rare spelfouten en is erg moeilijk te lezen.

Je moet inloggen op de d-link router inderdaad.

Meestal staat achterop een standaard naam en wachtwoord, deze kan je gebruiken indien hij niks verandert heeft.
Heeft hij wel een pc die al op de router is ingelogd dan kan je tools gebruiken als wirelesskeyview om het wachtwoord te vinden.

je moet toch inloggen via een ip adres van je router in je browser?maar welk?

Dat is niet om draadloos internet te krijgen, dat is om bij de instellingen van de router te komen, ik weet niet of dat je bedoeling is?

In ieder geval probeer deze nummers even:

• 192.168.1.1
  • 192.168.1.100
  • 192.168.1.10
  • 192.168.0.197
  • 192.168100.1
  • 192.168.10.1

Achterip staat het nummer als het goed is ook.

Om welk model gaat het?

daar zal ik morgen eens naar zien.reden wrm ik het vraag is die kennis logt in met zyn wahtwoord vn telenet by free home spot en krygt steeds de melding dat hy met een verkeerd wachtwoord inlogt.nu wou hy weten als hy ni gewoon draadloos via zyn d-link kan surfen.

dat is geen router maar een gewone switch. Ik vermoed dat jouw kennis ook maar met 1 pc tegelijk op Internet kan? Voor hetgene hij wil bereiken, zal hij een aparte draadloze router dienen aan te schaffen.

ok hartelijk dank.misschien nog 1 vraagje?waarom kan ik me niet inloggen bij telenet hotspot free?ik heb de juiste aan meldings gegevens en toch blijf ik melding krygen dat ik zogezegd met de verkeerde wachtwoord inlog ! als ik bij telenet zelf inlog is het geen probleem?

als je zelf klant bent bij Telenet zou dat geen probleem mogen zijn. Je dient wel dezelfde inloggegevens te gebruiken als je bijvoorbeeld voor Telenet webmail zou gebruiken.

Contrazoom heeft het helemaal goed, ook ik ken het apparaat.

Het is een 5 poorts(dus 4 pc's) langzame (100mbit) unmanaged switch, dit betekent ook dat de TS daar dus niet op in kan loggen, dus vrijwel iedere eerdere post die ik gedaan heb zijn nu nutteloos daar het een switch betreft en geen router.

@TS de enige optie die je nu nog hebt is je switch ertussenuit, modem resetten, en dan inloggen met de fabrieksaccount.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan