draadloosinternet traag oorzaak? provider/linksys/laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

martine79seije

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2008
Pas geleden heb ik mijn laptop laten maken, hij liep namelijk vast. Mijn hele laptop is opnieuw geïnstalleerd. Nou is mijn draadloos internet erg langzaam. (heb al aan ziggo gevraagd). Het signaal komt wel (sterk binnen). Maar zodra die bij mijn laptop is is hij erg traag. Nu zit ik eigenlijk met mijn handen in het haar en ik weet niet meer wat ik moet doen. Mijn vraag is of het evt mogelijk is dat mijn antenne in mijn laptop misschien defect kan zijn(hoe kan ik dit zien?) Is dit mogelijk of heeft u een idee wat er anders kan zijn

Als je je laptop rechtstreeks op het modem hangt aan de kabel, heb je dan wel snel internet? Juiste, meest geupdate drivers geinstalleerd? Je zou je linkssys eens een factory reset kunnen geven.

Met Ekahau Heatmapper kun je zien hoe goed je wireless signaal is in je huis (tip ook voor mijn collega it-ers).

Als ik hem direct op mijn modem koppel is internet gewoon goed. Hoe kan ik hem factory resetten

Welke linksys router heb je dan kan ik eens kijken hoe je een factory reset uitvoert? Met drivers bedoel ik de drivers van je netwerkkaart.

Ik heb een linksys WRT160N Casco.

Sorry hoor maar hie snap ik niks van waar kan ik dit vinden en wat is de juiste opdate

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan