draadloosinternet?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

maggot

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
Berichten
13
Hoi
ik heb geprobeerd om internet via upc te krijgen omdat ik daar dus ook al kabeltelevisie van heb. Alleen kregen zij de modum niet verstuurdt naar mijn adres. Na veel bellen ben ik afgescheept met ja u je hebt geen internetaansluiting in huis :mad:. Raar, wel tv via de kabel en geen internet. Dat is zeer vreemd.

Nu zit ik te denken over draadloos internet. Ik heb al wat gesurft, maar heb er niet echt verstand van. Weet iemand een provider die goed internet afleverdt, of heeft iemand tips en ook belangrijk waarschuwingen en afraaders.

he bedankt, ik hoor het wel :D
 
Merkwaardig argument van UPC

Wat verwacht je als het gaat om service,stabiliteit en welk budget heb je beschikbaar per maand ?
 
Hoi
ik heb geprobeerd om internet via upc te krijgen omdat ik daar dus ook al kabeltelevisie van heb. Alleen kregen zij de modum niet verstuurdt naar mijn adres. Na veel bellen ben ik afgescheept met ja u je hebt geen internetaansluiting in huis :mad:. Raar, wel tv via de kabel en geen internet. Dat is zeer vreemd.

Nu zit ik te denken over draadloos internet. Ik heb al wat gesurft, maar heb er niet echt verstand van. Weet iemand een provider die goed internet afleverdt, of heeft iemand tips en ook belangrijk waarschuwingen en afraaders.

he bedankt, ik hoor het wel :D

Met een simpele postcodecheck had je daar zélf achter kunnen komen. W.s. heb je ook geen mogelijkheid voor digitale tv via UPC .....
Hetzelfde geldt voor internet via de telefoonlijn. Ook dan moet je een postcodecheck doen, om te zien wélke providers via je telefoonlijn internet aanbieden.

Kortom: toch zelf nog maar eens je licht opsteken. Werkt beter dan vragen naar een onbekende weg (voor ons dan)
 
Hier kan je controleren of op je adres wel de verbinding beschikbaar zouden moeten zijn:
https://www.upc.nl/order/

Daarnaast is het zo dat het ook nog mogelijk is dat als het wel aangegeven staat dat een verbinding beschikbaar zou moeten zijn, dat het het nog niet is, omdat net een stukje binnen de postcode niet geschikt is, of nog niet aanpast is oid.
 
@vanOmmeren:hij/zij heeft wel (digitale) TV van UPC
 
whahaha

tuurtlijk heb ik een postcodecheck gedaan. Dat snap ik ook nog wel. En het kon. Ik heb er ook met de klantenserice van upc over gebelt. En het kon. pas bij het 27ste telefoontje kon het niet meer.

Maar de vraag blijft staan, heeft iemand eraring met draadloos internet? Hoe verhoudt zich dat tot kabel internet. En welke providers worden er geadviseerd? Ik woon nu op een bungalowpark maar daar blijf ik niet eewig wonen. Dus leek mij draadloos internet handig. Dan verkom je weer gezeik met adreswijzigingen en dergelijke.

Ik hoor het wel

in ieder geval bedankt voor het commentaar :thumb:

rock on :D
 
Draadloos internet kan prima,reken alleen met verlies van snelheid,kwetsbaarder en minder veilig resp snel.(tov bedraad)Verschil met de kabel is weer iets anders want dan kom je met het verschil adsl versus kabel en dan is weer wat anders.

Goede providers zijn oa Sollcon,XS4All maar dat is sterk persoonsafhankelijk.Weer een ander kijkt naar de prijs en zegt ik ga voor Telfort enz.
 
Bedankt

Bedankt dit is erg hulpvol, dan ga ik surfen op de door jou genoemde providers.

ROCK ON
and thanks again!!!! :thumb::d:d:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan