Draadloosnetwerk Password

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Hey allemaal,

Ik heb sinds kort een Nintendo Wii.
Maar.. ik wil er ook mee het internet op en ik ben het wachtwoord vergeten.
Weet iemand hoe ik deze weer kan zien.. ? ;)

Laters..

Heb je met andere apparaten in huis nog wel verbinding?
Dan moet je vanaf daar even naar 192.168.1.1 of 192.168.2.1 gaan (in je browser typen!).
Vervolgens kan je de configuratie-pagina van je router opzoeken, daar staat meestal het wachtwoord. ;)

Heb je met andere apparaten in huis nog wel verbinding?
Dan moet je vanaf daar even naar 192.168.1.1 of 192.168.2.1 gaan (in je browser typen!).
Vervolgens kan je de configuratie-pagina van je router opzoeken, daar staat meestal het wachtwoord. ;)

Staan er allemaal ***** dus geen w8w00rd

Dan zou je een nieuw wachtwoord in de router moeten instellen, deze ergens moeten noteren en dat voor altijd ergens goed te bewaren en het wachtwoord op alle apparaten die van het netwerk gebruik maken opnieuw invoeren...
Anders zou je een kabeltje van je wii naar de router moeten leggen, als het goed is heb je dan geen wachtwoord nodig.

Dan zou je een nieuw wachtwoord in de router moeten instellen, deze ergens moeten noteren en dat voor altijd ergens goed te bewaren en het wachtwoord op alle apparaten die van het netwerk gebruik maken opnieuw invoeren...
Anders zou je een kabeltje van je wii naar de router moeten leggen, als het goed is heb je dan geen wachtwoord nodig.

How doe ik dat';)?

je zou een password recovery kunnen proberen als je( **** )ziet.
Klik hier

hier heb ik een linkje geplaatst voor het tooltje te downloaden.
succes ermee:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan