Draadloss TB en muis. Screensaver doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

satrich

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2004
Ik heb een Draadloos toetsenbord en muis aangesloten en geinstalleerd. Alles werkt prima, maar ineens doet de screensaver het niet meer. Ook power off van het scherm werkt niet meer.

Ik gebruik W XP met SP2.

Ik heb al veel gelezen op andere fora, het schijnt een veel voorkomend probleem te zijn. Oplossingen heb ik niet kunnen vinden.

Wie wel?

Welkom op Helpmij:)

Welk merk gebruik je?

Eum, goeie vraag. Het is een merkloos ding. Echt niets te vinden. Het enige excuus wat ik heb dat het goedkoop was.

Maar ik heb gelezen dat ook de MS wireless desktops hier last van hebben. Een antwoord heb ik nog niet kunnen vinden.

Mijn screensaver is nu de aan/uit-knop van de monitor. Maar het moet automatisch kunnen. Heb ik zelf gezien.....:confused:

Ik ben nu een hele tijd aan het zoeken geweest, maar ik kan ook niets vinden. Misschien dat iemand hetzelfde probleem aan de hand heeft gehad. Maar ik zoek in ieder geval door :)

Het is opgelost.

Ik heb de software die bij het toetsenbord zat gedeinstalleerd. En hups, mn screensaver doet het weer, power managemant werkt weer. En last but not least hettoetsenbord blijft gewoon werken. Ook de multimediatoetsen werken nog gewoon. Ik kan nu alleen niet de functie's van de knoppen veranderen. Maar dat hoeft van mij ook niet.

Opgelost dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan