Dukkel
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2016
- Berichten
- 2.381
- Besturingssysteem
- Win11 Prof NL
- Office versie
- Office365
Hallo Allemaal,
Ik heb vorige week een "schone installatie" van Windows 11 uitgevoerd.
Omdat ik onregelmatig het probleem had, dat m'n muis en toetsenbord uitviel.
Nauwkeuriger gezegd, de cursor bevriest op het scherm, en dan ben ik genoodzaakt een restart te doen.
Muis en Toetsenbord van het merk Cherry, zijn slechts 3 maanden oud, en de batterijen heb ik vervangen.
Waar kan dit aan liggen?
Met vriendelijke groet
Dukkel
Ik heb vorige week een "schone installatie" van Windows 11 uitgevoerd.
Omdat ik onregelmatig het probleem had, dat m'n muis en toetsenbord uitviel.
Nauwkeuriger gezegd, de cursor bevriest op het scherm, en dan ben ik genoodzaakt een restart te doen.
Muis en Toetsenbord van het merk Cherry, zijn slechts 3 maanden oud, en de batterijen heb ik vervangen.
Waar kan dit aan liggen?
Met vriendelijke groet
Dukkel