gerardbaart
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 nov 2007
De laatste week heb ik steeds problemen met met draadloze internet verbinding.
steeds heb ik geen verbinding meer met het modem (ander laptop, smartphones en tablet hebben wel verbinding met modem)
Het werd steeds erger tot ik helemaal geen beschikbare netwerken meer had (voorheen kon ik ook de netwerken van alle buren zien.
Geprobeerd op te lossen door een driver update, volgens acer, en ook apparaat beheer heb ik nu de laatste driver. echter geen verbinding.
Ik dacht dat ik per ongeluk de adapter heb uitgeschakeld ( via toetsen combinatie "Fn+F3) maar dat was niet het geval. het oranje lampje van de adapter brand.
In apparaatbeheer staat dat de adapter correct werkt.
Ik heb ook inSSIDer Home van Metageek gebruikt of ik andere netwerken kan vinden maar het blijft blanco.
Heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen. software matig
Of is de adapter (hardware) helemaal defect, en moet ik die vervangen of
misschien een tijdelijk USB netwerkadapter plaatsen.
Alle ideeën zijn welkom
alvast bedankt
W7 home premium SP1 64-bit
netwerkadapter: Qualcomm Atheros AR5B97 wireless network adapter driver versie 10.0.0.270
steeds heb ik geen verbinding meer met het modem (ander laptop, smartphones en tablet hebben wel verbinding met modem)
Het werd steeds erger tot ik helemaal geen beschikbare netwerken meer had (voorheen kon ik ook de netwerken van alle buren zien.
Geprobeerd op te lossen door een driver update, volgens acer, en ook apparaat beheer heb ik nu de laatste driver. echter geen verbinding.
Ik dacht dat ik per ongeluk de adapter heb uitgeschakeld ( via toetsen combinatie "Fn+F3) maar dat was niet het geval. het oranje lampje van de adapter brand.
In apparaatbeheer staat dat de adapter correct werkt.
Ik heb ook inSSIDer Home van Metageek gebruikt of ik andere netwerken kan vinden maar het blijft blanco.
Heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen. software matig
Of is de adapter (hardware) helemaal defect, en moet ik die vervangen of
misschien een tijdelijk USB netwerkadapter plaatsen.
Alle ideeën zijn welkom
alvast bedankt
W7 home premium SP1 64-bit
netwerkadapter: Qualcomm Atheros AR5B97 wireless network adapter driver versie 10.0.0.270