Draadloze muis defect.

Status
Niet open voor verdere reacties.

abruzzese

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Ik heb een Logitech Cordless Notebook Mouse V200 BL voor mijn laptop die 1 jaar oud is.
Deze week deed mijn muis helemaal niks meer maar mijn logitech stick had wel verbinding .
Ik ging terug naar de winkel waar ik hem had gekocht { Paradigit } en daar bleek mijn muis defect te zijn en kreeg van hen een nieuwe Logitech Cordless Notebook Mouse V200 BL.
Een goede service van Paradigit.
http://www.paradigit.nl/info.php?group=13&art=10009810
Maar ik ga zo verzichtig om met mijn laptop en muis dat ik het vreemd vond dat hij al stuk was.
Nu wilde ik graag weten of draadloze muizen ook daadwerkelijk snel kapot gaan door een klein stootje of dergelijke ???

is bij elk type natuurlijk weer anders. En misschien was de andere muis die je had een rotte appel. Je hebt muizen die heel lang mee gaan de andere zijn al snel kapot.

is niet dus niet echt te bepalen. En muizen kunnen als het goed is wel tegen ene stootje.

Ik heb draadloze muizen van logitech al heel lang. Meer dan 7 jaar ofzo een Logitech Click mouse RN67. Werkt prima, en ben er nog steeds tevreden mee.

De reden dat ie zomaar stuk gaat, hoeft niet van vallen te zijn.
Kan al door (ontvanger) een stroom piekje, of (de muis zelf) over-waaiende bliksem.
Een val kan een cristal breken als die toevallig een slecht punt heeft.
Dan is een deel van de zender onklaar.

Maar nee, zeker logitech muizen gaan niet zomaar stuk.

Wel de onbekende merken of Trust. (die laatste komt hier niet in huis) al staat er nu 1 van een klant op m'n buro.....

Voor mijn huidige Logitech had ik een Logitech cordless wheel muis, deze was na één maand stuk waarna ik een nieuwe kreeg (garantie natuurlijk) die het vervolgens na zeven jaar nog doet, het ding wil niet stuk gaan. :p
Dus ja, ik denk dat Logitech zeker een betrouwbaar merk is, jammer genoeg kan er wel eens ééntje tussen zitten die een defect vertoond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan