Draadloze muis werkt niet zonder draad ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een muis moet je af en toe eten geven, kan niet anders :o

Als ik je topic lees is deze toch defect denk ik, omdat de kabel stroom neemt van de USB en dus tevens de signalen geeft aan de computer. En waarschijnlijk is dan de zender van de muis stuk.

Merk van jouw muis = Chicony Wireless
Kostprijs 1.99€ op Ebay... en je betaald 8.95€ verzendkosten.
Zie Ebay

Als het toetsenbord werkt via de ontvanger en de muis niet, ligt dat niet aan je pc.
Nieuw draadloze muis 13.99€
Of je kan naar medion e-mailen en hun zeggen dat je aan de 3de set zit en nog niet werkt.
En of ze je een nieuwe muis willen opsturen. Staan voor 2€ op E-bay, dus die worden niet gerepareerd dit zijn wegwerpmuizen.

Een muis moet je af en toe eten geven, kan niet anders :o

Als ik je topic lees is deze toch defect denk ik, omdat de kabel stroom neemt van de USB en dus tevens de signalen geeft aan de computer. En waarschijnlijk is dan de zender van de muis stuk.

Merk van jouw muis = Chicony Wireless
Kostprijs 1.99€ op Ebay... en je betaald 8.95€ verzendkosten.
Zie Ebay

Als het toetsenbord werkt via de ontvanger en de muis niet, ligt dat niet aan je pc.
Nieuw draadloze muis 13.99€
Of je kan naar medion e-mailen en hun zeggen dat je aan de 3de set zit en nog niet werkt.
En of ze je een nieuwe muis willen opsturen. Staan voor 2€ op E-bay, dus die worden niet gerepareerd dit zijn wegwerpmuizen.

Ik denk dat ik mij eens een fatsoenlijke muis ga aanschaffen :) Bedankt!

Ja als je de verkoopprijs van die muis ziet, heb je geen verdere uitleg nodig denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan