draadloze muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

cercle2526

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2002
Ik zou een draadloze muis van het merk Trust willen installeren. Ik werk met XP home. Volgens het instructieboekje moet ik eerst de software van de oude muis verwijderen. Maar er staat nergens bij hoe dat moet. Hoe moet ik dat doen want de software staat niet in mijn configuratiescherm. Wat staat mij te doen? Bedankt bij voorbaat.

Ik weet niet welke muis je hebt, maar ik gebruik de Trust Ami Mouse 250s cordless en OS winXp.

Ik heb de muis het snoertje ingeplugd en het werkte prima. Al die extra opties heb ik toch niet nodig, vandaar dat ik de software niet heb geinstalleerd.

Software van de oude muis: kijk eens bij configuratie--->software en zoek dan even wat klinkt als "muis" of "mouse". Daarna op verwijderen klikken, pc opnieuw opstarten et voila!

Het merk is Trekker en was reeds geïnstalleerd bij de aankoop pc. In configuratie, software niets te vinden omtrent muis of mouse....Mag ik dus gewoon inpluggen zonder de oude software te verwijderen? nieuwe muis is Ami Mouse 250 S.

Geplaatst door cercle2526
Het merk is Trekker en was reeds geïnstalleerd bij de aankoop pc. In configuratie, software niets te vinden omtrent muis of mouse....Mag ik dus gewoon inpluggen zonder de oude software te verwijderen? nieuwe muis is Ami Mouse 250 S.
Give it a try zou ik zeggen! Wel eerst de pc uitzetten hè :D

Ik heb de pc uitgezet en de stekker erin maar geen reactie enkel de bijgeleverde cd rom start op. Ik heb terug mijn oude scroll muis moeten gebruiken.

Neen. Ik kan niet klikken op de gegevens van de CDRom. Ook geen reactie met de pijltjestoetsen of "enter" knop.

hoi,

ik heb vorige week dezelfde erop gezet.
1/ pc afzetten
2/ oude muis uittrekken
3/ nieuwe aansluiten
4/ opstarten
5/ windows xp geeft bericht : de nieuwe hardware is ge-installeerd

alles werkt perfect, zonder de software van Trust gebruiken. Ik gebruik xp proff.

greetz

jean

waarom niet muis wegknikkeren binnen het "apparaatbeheer"? : de software wordt dan gelijk meeverwijderd.
Als je daarna de nieuwe muis inplugt en Windows opnieuw start vindt 'ie "nieuwe" hardware.

Ik heb uw raad opgevolgd en het is me gelukt. In alle geval bedankt voor je tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan