draadloze muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

jootje572

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
8
hallo allemaal.

Ik word helemaal gek van m'n muis.
Ik heb zo'n draadloze van logitech.
Het volgende is het probleem.
kan niet fatsoelijk op de pc want de muis stopt om de haverklap heb er al niewe batterijen in gedaan.Ik moet iedere keer dat knopje van connect in drukken dan brand het lampje en maar gaat ook meteen weer uit.

Heeft iemand de oplossing.
Heb hem nog maar 4 weken

groetjes jolanda
 
Heb je allebei de knopjes ingedrukt ?
Dus onder de muis en onder de ontvanger (met een ballpoint).
 
Wat is de afstand van je muis naar de ontvanger, ligt er soms een 220V kabel dicht bij je ontvanger, staat je ontvanger dicht bij je beeldscherm??????
 
muis

hoi hoi knopje onder de muis moet ik iedere keer in drukken en dat doet hij ff en gaat dan weer uit.
De muis ligt dicht bij de ontvanger.
alleen brand er geen lampje bij de onvanger .
Is aak aangesloten daar had ik al naar gekeken

groetjes
 
In some cases, it may be necessary to establish communication after removing and reinserting the batteries. To do this, first remove the batteries from the mouse. Then press and hold the connect button on the receiver for about ten seconds. Now reinsert the batteries into the mouse and press the connect button.'' (knopje onder de muis is trouwens eigenlijk een piepklein kuiltje wat ook te 'bedrukken' is )

Probeer dit eens: haal de batterijen uit de muis, druk dan ca. 10 sec op het knopje van de ontvanger, doe de batterijen weer in de muis en druk even op het knopje of kuitje onder de muis.

Veel info: http://www.logitech.com/index.cfm/support/products/categories/NL/NL,CRID=1792
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan