Draadloze netwerk kaart maar welke ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JON44S

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
ik heb een desktop pc en het probleem is dat ik geen lan verbinding kan krijgen op de plaats waar deze staat, ik heb wel draadloos internet dus vroeg ik me af of ik een draadloze netwerkkaart voor in ene pci slot zou kopen, nu is mijn vraag welke ik zou moeten kopen, de afstant tot de modem is ong 7 meter door 2 muren heen
welke kaart zou in nou juist moeten kopen ?
deze kaart moet niet zo heel veel kosten, ik wil gewoon een goede stabiele verbinding
en ik weet niet of dit van belang is maar ik heb windows vista ultimate 64 bit ( voor dirvers ofzo )
Alvast bedankt
Jonas

ik heb een desktop pc en het probleem is dat ik geen lan verbinding kan krijgen op de plaats waar deze staat, ik heb wel draadloos internet dus vroeg ik me af of ik een draadloze netwerkkaart voor in ene pci slot zou kopen, nu is mijn vraag welke ik zou moeten kopen, de afstant tot de modem is ong 7 meter door 2 muren heen
welke kaart zou in nou juist moeten kopen ?
deze kaart moet niet zo heel veel kosten, ik wil gewoon een goede stabiele verbinding
en ik weet niet of dit van belang is maar ik heb windows vista ultimate 64 bit ( voor dirvers ofzo )
Alvast bedankt
Jonas

Zoek eens op de site van SITECOM en BELKIN en ZYXEL.
Deze supporten bijna allemaal x64 OS.

Wil je dit echt intern hebben of kan het ook een USB Flashstick zijn? Zijn ook genoeg mogelijkheden voor een USB Flashstick, dit is ook makkelijk als je het draadloze gedeelte een keer wilt/moet verplaatsen naar een laptop of andere computer. Stick eruit, stick in andere pc, drivers vanaf cd installeren en dan internet weer op.

Conceptronic 300Mbps Wireless PCI Card

dit is geen van de merkek die je zei vermoed ik maar zou dit een goede kaart zijn ?
ik heb liever een pci kaart ipv vn een usb stick :)

en met welk ding wil je verbinding maken.
geef eens merk en type....
meestal is daar een bijbehorende kaart voor te vinden.

hoezo welk ding ? bedoel je de modem ?
die is van philips (van belgacom)

ja dat van phillips is die ook geschikt voor draadloos.

bedankt, nog een kleine vraag die niet echt veel te maken heeft over de draadloze netwerkkaart.
Ik wil een verbinding tussen 2 pc's, ik weet dat ik daarvoor een cross kabel nodig heb.
Infinitum Patchcable RJ45 UTP Cross Cat5e 2m Black
is dit een cross kabel ?
ik dacht dit omdat er cross tussen staat, maar ik wou zeker zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan