draadloze netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meric

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Berichten
254
Hallo,

Ik heb een modem en router in 1 van tele 2...
En heel vaak wordt mijn draadloze netwerk gewoon voor 100% volledig gebruikt, zie afbeelding

Hierdoor wordt mijn snelheid traag en krijg ik een hele hoge ping tijdens het gamen.

NETWERRKK.png
 
en wat wil je ons nu vertellen?
 
Hoi hoi Meric

IK moet ook even zeggen dat ik niet helemaal snapt wat jij mee echt bedoel, en daarom wil ik je een zeer korte citaat-uitleg over zoiets van een ander forum geven ..

Dat klinkt ongv. dus zo :

Citaat ! zei:
Een hoge ping in een spel zorgt er voor dat iedere actie die jij doet niet direct wordt uitgevoerd maar enige vertraging kent.
Een hoge ping bij youtube betekent dat het filmpje iets later start maar vervolgens merk je er niets meer van.
Grote kans dat de draadloze verbinding hier de boosdoener is, kijk eens met inssider wat er nog meer in de buurt zit en probeer eens een ander kanaal.

Wou je dat dus horen ?? :(
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi Meric

IK moet ook even zeggen dat ik niet helemaal snapt wat jij mee echt bedoel, en daarom wil ik je een zeer korte citaat-uitleg over zoiets van een ander forum geven ..

Dat klinkt ongv. dus zo :



Wou je dat dus horen ?? :(

Dankjewel voor de reactie, ik weet de benaming van ping wel...
Maar hoe komt het dat dit kan gebeuren?... Lijkt wel alsof mijn verbinding op hol slaat.
 
Op dit moment weet ik je ook dat niet vertellen ( sorry ? :( ) ...
Maar net zoals daar in citaat aangegeven is, probeer maar eens met een ander kanaal ...
 
Je typt dat je bij tele2 zit.
welk abonnement hoort daar bij.
je laat een grafiek zien van 60 seconden.
daarin zit een piek van 500kbps als je dat veel noemt dan is de aansluiting niet erg snel.
maar wat zegt www.speedtest.net als je daar een controle doet.
Plaats dat eens met de gegevens van je abonnement.
 
Volgens mij wordt je netwerk niet 100% gebruikt. Dat blijkt ook niet uit het plaatje. Dat geeft alleen een grafiek weer (in de juiste schaal) van wat er momenteel gebruikt wordt.

Dus tenzij jij een internet verbinding hebt van 0.5 Mbit (= 500 Kbit), zou ik mij niet zo druk maken over dat grafiekje :)

Als je draadloos gaat gamen heb je eerder kans dat een Wifi-verbinding van minder goede kwaliteit (meerdere mensen in omgeving op zelfde kanaal) zorgt voor een hogere pingtijd omdat er dan vaker pakketjes opnieuw verzonden moeten worden.


edit : puppie was me net voor :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan