Draadloze netwerken activeren HP laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Druk gewoon de fn toets ondering en de f2 toets tegeljk in en dan doet je internet het misschien weer.

Groeten Lennaert

Dat je allemaal tekens kreeg, heb je waarschijnlijk geen Acrobat reader om het PDF bestand te lezen. Vreemd dat je het niet hebt, want dat is de service manual van je laptop waar ik dat uithaal.

Dat je allemaal tekens kreeg, heb je waarschijnlijk geen Acrobat reader om het PDF bestand te lezen. Vreemd dat je het niet hebt, want dat is de service manual van je laptop waar ik dat uithaal.

Ben het nu aan het downloaden, hopelijk kan ik t zo wel openen! Straks weer proberen

Heb Adobe gedownload...
Maar nu krijg ik te zien als ik die link open
Dat ik Adobe moet afsluiten, en die link opnieuwmoet proberen te openen...maar ik heb geen adobe ding open staan?

Heb Adobe gedownload...
Maar nu krijg ik te zien als ik die link open
Dat ik Adobe moet afsluiten, en die link opnieuwmoet proberen te openen...maar ik heb geen adobe ding open staan?

O laaat maar haha het is al gelukt, maar waar moet ik bij zoeken?

-product description
-external component identification
-illustrated parts catalog
-removal and replacement procedures
-computer setup
-specifications
-screw listing
-backup and recovery
-connector pin assignments
-power cord set requirements
-recycling
-index

Mijn engels is namelijk niet ZO goed, dat ik computertaal dingen snap:o:confused:

Ik moet de laptop uitschakelen
batterij verwijderen, en wlan dingetje?

En dan er weer indoen...en computer weer opstarten?

Klik met de rechtermuisknop op deze computer, klik dan op eigenschappen>hardware>Apparaatbeheer>kijk dan bij netwerk adapters en schakel je wlan weer in.

groetjes Lennaert

Hallo Esmeralda93. Het blauwe lampje met die 'antenne' IS de knop om je wireless verbinding aan en uit te schakelen. Druk op deze knop en het licht wordt oranje. Start je computer opnieuw. Wanneer de computer weer is opgestart druk je op het oranje lampje en het wordt blauw. En zal nu gaan zoeken naar netwerken.
Laat maar weten of het gelukt is.
Groeten Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan