Draadloze Netwerkkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wendy77

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2008
Hallo,

Ik ben net overgestapt naar Tele2 en zou draadloos kunnen internetten op mijn laptop, alleen kan ik geen draadloze verbinding maken. Omdat ik of geen draadloze netwerkkaart heb of dat ie niet is geinstalleerd. Nu weet ik bijna zeker dat ie er wel inzit want toen ik de laptop had was het er wel. Misschien door het leeghalen van de laptop dat het verdwenen is? Hoe krijg ik de draadloze netwerkkaart weer terug geinstalleerd?

Welke laptop heb je? Dan kan er bekeken worden of je daadwerkelijk een draadloze kaart hebt.

Mocht er een draadloze kaart inzitten dan kun je op de site van de fabrikant kun je dan drivers downloaden.

Drivers installeren.

Werl merk laptop, welk type en welke windows versie?

ummm....dit topic staat op opgelost..gisteren zag ik ook een topic op opgelost staan die nog gaande was....hoe en bij wie kan ik dit het beste aankaarten..

Alvast bedankt voor de reactie, ED :)

ummm....dit topic staat op opgelost..gisteren zag ik ook een topic op opgelost staan die nog gaande was....hoe en bij wie kan ik dit het beste aankaarten..
Sectie feedback van het forum lijkt me of beheer. Ik heb deze topic de staus niet opgelost gegeven, gezien het probleem niet opgelost is.

Sectie feedback van het forum lijkt me of beheer. Ik heb deze topic de staus niet opgelost gegeven, gezien het probleem niet opgelost is.

Bedankt voor de reactie...heb net een email naar Held gestuurd...:)

ED

Ik heb inmiddels dit:

maar ik mis het tabblad Wireless zoals hier op het plaatje:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan