Draadloze netwerkverbinding uigeschakeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aquamarijn

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Op mijn pc is plotseling de draadloze netwerkverbinding verdwenen. In het configuratiescherm staat bij netwerkverbindingen dat deze is uitgeschakeld. Ik heb geprobeerd deze weer in te schakelen, maar zonder resultaat. Bij de probleemoplosser krijg ik de mededeling dat er waarschijnlijk een probleem met het stuurprogramma Voor de adapter voor draadloze netwerkverbinding is. Ik heb geprobeerd het stuurprogramma opnieuw te installeren, maar krijg dan de mededeling dat het meest recente stuurprogramma al is geinstalleerd. Wat kan ik verder doen?

beste marijn heb je een laptop of een gewonen pc dan kan ik je veder helpen

Het is een acer aspire desktop x3990, met ingebouwde 802.11n wireless LAN card (Ralink Technology) stuurprogrammaversie 3.1.10.0

Laatst bewerkt:
Probeer eerst eens het stuurprogramma te verwijderen, dan de USB er opnieuw in te doen.

Heb je geen USB, verwijder dan het stuurprogramma en druk op de onderstaande knop:

Stuurprogramma verwijderd en gezocht naar aangepaste apparaten: geen effect.

mm heb je een instalatie cd van die usb stick opnieuw instaleren en dan werkt het micchien

Ga naar het apparaat, dubbelklik erop, ga naar het tabje Details, Klik hardware ID aan, en kopieer beide IDs, post ze dan hier. Ik zoek dan de driver voor je. Die kun je dan met een USB stick overzetten naar de PC

Pci\ven_1814&dev_3090&subsys_760111ad&rev_00
pci\ven_1814&dev_3990&subsys_760111ad
pci_ven_1814&dev_3990&cc_028000
pci_ven_1814&dev_3990&cc_0280

Stuurprogramma geinstalleerd. Nog geen verbinding. Draadloze netwerkverbinding nog steeds uitgeschakeld en niet in te schakelen. Kan nog even niet opnieuw opstarten omdat er een back-up wordt gemaakt. Eventueel maar alles opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan