Draadloze netwerkverbinding werkt niet na herinstallatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter mlou
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mlou

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2010
Gister heb ik mijn computer geformatteerd en opnieuw xp erop gezet. Nu heb ik een probleem met mijn draadloos netwerk. Bij zowel de draadloze verbinding (niet de normale weergaven over draadloze verbindingen) als de eigenschappen ervan staan diverse netwerken weergeven. Ik kan er alleen geen verbinding mee maken. Als ik het netwerk wachtwoord invoer van onze verbinding krijg ik de melding: Het wachtwoord van het netwerk moet afhankelijk zijn van de netwerkconfiguratie 40 bits of 104 bits zijn. U kunt het wachtwoord opgeven door 5 of 13 ASCII-tekens dan wel 10 of 26 hexadecimale tekens uit te voeren.
Ik snap nu niet wat de bedoeling is want er bestaat dus al een netwerksleutel.
Can someone help me? Ben er al een paar uur mee bezig!

Hi,
de netwerksleutel zit in je router. Probeer daarom met een kabel eerst de router te benaderen en verifieer de sleutel. Controleer ook of de encryptie in XP en de router gelijk staat. WPA,WPA2 of WEP

Hi,
de netwerksleutel zit in je router. Probeer daarom met een kabel eerst de router te benaderen en verifieer de sleutel. Controleer ook of de encryptie in XP en de router gelijk staat. WPA,WPA2 of WEP

Hoe doe ik dat dan?

meestal staat die code simpel weg op de onder of achter kant man de router.

grtn Ttommeke

meestal staat die code simpel weg op de onder of achter kant man de router.

grtn Ttommeke
We hebben een draadloze router en een gewone. Hij heeft er nu 1 (netwerksleutel) geaccepteerd maar er veranderd niks. Hij geeft nog steeds aan er zijn een of meer draadloze netwerken beschikbaar. Heeft dus niet veel geholpen. Heb bij pc ook al opnieuw opgestart maar helpt ook niet.:(

. als er meer draadloze netwerken in jouw buurt zijn dat ziet de router die natuurlijk ook. Maak gewoon verbinding met jouw router door de naam van JOUW router te dubbelklikken

. als er meer draadloze netwerken in jouw buurt zijn dat ziet de router die natuurlijk ook. Maak gewoon verbinding met jouw router door de naam van JOUW router te dubbelklikken

Dat is juist t probleem dat doet hij dus niet:s

Als ik bij encryption kijk staat er none terwijl er eigenlijk WEP moet staan ofzo.. hoe kan ik dit dan in orde krijgen?

Als ik bij encryption kijk staat er none terwijl er eigenlijk WEP moet staan ofzo.. hoe kan ik dit dan in orde krijgen?
In de eigenschappen van jouw draadloze netwerkverbinding kun je die versleuteling(encryptie) aangeven. Zorg dan wel dat de encryptie voor de router en jouw PC gelijk is, anders schiet het nog niet op. Bovendien verwacht ik dat je WPA of WPA2 kunt kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan