Draadloze router en AP koppelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gverlies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Hallo iedereen,
Ik heb een probleem dat ik zo duidelijk mogelijk zal proberen uit te leggen.
Ik woon in huis A, met daarnaast huis B. In huis B woont iemand die (om medische redenen) 's nachts met een camera moet kunnen opgevolgd worden.
In huis A heb ik een linksys draadloze router en in huis B heb ik een eminent em4483 draadloze ip-camera. Het draadloze bereik van de camera is te klein om router A te bereiken. Ik heb dan in huis B een Benq AWL500 access point geplaatst, met de eminent camera via netwerkkabel daaraan aangesloten.
Ik maak dan vanuit huis A connectie met router B, en dat is met moeite mogelijk.
Wanneer ik echter met mijn laptop in huis B zit, krijg ik wel moeiteloos verbinding met router A.
Ik vroeg me nu af of het misschien mogelijk is om via router A verbinding te maken met access point B die dan met een kabel verbonden is (of zelfs eventueel draadloos?) met de camera. Dus kort gezegd, ik maak in huis A connectie met draadloze router A, die op zijn beurt draadloos connectie maakt met access point B, die dan weer op zijn beurt, draadloos of via kabel, in verbinding staat met de camera.
Is dit mogelijk, en zo ja, enig idee hoe ik dat zou moeten doen?
Bedankt en vriendelijke groeten,
Gunther

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan