Draadloze router

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomtom901

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Hallo leden,

Ik heb een vraagje. Omdat wij eventueel over willen gaan tot draadloos internet, betreffende de laptop, maar onder voor de computer toch graag nog bekabeld willen hebben, vroeg ik me af of jullie weten wat een goede router voor dit klusje is.

De router moet als hij onder staat, boven nog een redelijk signaal geven. Het hoeft dan niet zo snel als onder, maar dat het boven in ieder geval nog toegankelijk is.

Ik hoop dat jullie mij een paar tips kunnen geven, de installatie gaat wel lukken, maar ik weet niet wat goed is op dat gebied.

Groeten,

Netgear Rangemax Next WNR834B router met een USB FLASH STICK Netgear Rangemax Next WN111

Werkt bij mij prima en geen storingen etc. Ook geen wegvallen van verbinding en overal in me huis heb ik perfecte verbinding, van benee tot boven.

Kost iets van 80 euro voor 1 setje. Router + USB Flashstick.

Als je niet zo veel het internet op gaat en toch draadloos wilt, dan ga je goedkoper zitten en dan heb je de linksys Wireless G met flashstick. Iets van 40 euro. Maar ik ben hier niet helemaal over te spreken.

je hebt nu al een router.....
zo ja kun je daar meerdere computers op aansluiten..dus zijn er nog gaatjes vrij voor een netwerkkabel?
zo ja dan zou je een los accespoint kunnen kopen...

zo nee dan zou je aan linksys kunnen denken...let wel op of je een adsl of kabel router nodig hebt.
Ik zou dan zelf voor de N serie gaan, die heeft het meeste zendvermogen op dit moment.

je hebt nu al een router.....
zo ja kun je daar meerdere computers op aansluiten..dus zijn er nog gaatjes vrij voor een netwerkkabel?
zo ja dan zou je een los accespoint kunnen kopen...

zo nee dan zou je aan linksys kunnen denken...let wel op of je een adsl of kabel router nodig hebt.
Ik zou dan zelf voor de N serie gaan, die heeft het meeste zendvermogen op dit moment.

Er zit nog een 8 ports switch tussen waar op dit moment 3 gaatjes van gevuld zijn, en aan welke prijsklasse zittten we dan?

Is een Conceptronic C54BRS4A wat, deze is namelijk in de aanbieding.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan