Draadloze switch

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderbutterman

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Ik heb een vreemde situatie. Ik heb beneden een mediabox van upc staamn die ik via utp kan connecten. Alleen kan ik daar niet met kabels komen. Nou is mijn vraag of het mogelijk is om een draadloze switch daar te plaatsen en uit die switch weer per utp naar de mediabox te gaan. MAW bestaat zoiets??

De medabox heeft ook wel usb maar ikl denk niet dat ik een draadloze usb stick echt kan intalleren etc..

Je moet de box met kabels aansluiten.

Achter de box kan je eventueel een draadloos router plaatsen, en je pc draadloos connecten. Denk eraan dat dan ook je pc een draadloos netwerkkaart moet hebben.

Succes!

Ja dat snap ik. Maar ik heb juist mijn netwerk voor zoveel mogelijk met opzet per kabel. Is stabieler en veiliger. Ik heb wel een draadloos linksys router en heb mijn xbox er bijvoorbeeld wel aan. Alleen al die meuk staat boven. Ik zoek dus eigenlijk iets van een draadloze switch/extender. Die ik beneden leg en vanuit dat ding wil ik dan een utp kabeltje in de mediabox duwen.

Ik begrijp heel goed wat je in feite wil, maar dat kan niet.

:evil:

Volgens mij wordt de mediabox per coaxkabel aangesloten, en je zou dus een stukje coaxkabel door een draadloze verbinding willen vervangen? Dat kan niet werken.

De redenen, waarom het niet kan werken, is dat je geen gewoon televisiesignaal draadloos wil uitzenden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan