Draadloze verbinding is instabiel / zwak

Status
Niet open voor verdere reacties.

cageman

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
hey,

ik heb wireless internet en de verbinding is niet stabiel. de kwaliteit van de verbinding is erg onregelmatig. mijn modem is een gigaset usb adapter 108 en de kwaliteit zit normaal tussen de 30-40% en dat is volgens mij al best laag, maar op sommige moment zakt hij opeens naar waardes van 10-20% en als er dan spelletjes worden gespeeld beginnen die natuurlijk keihard te laggen. De computer staat helemaal boven en ik had deze problemen een maand geleden niet. Omdat de computer al best lang niet opnieuw was ingestalleerd heb ik dat helemaal gedaan, maar daarmee was het probleem niet verholpen. Zouden vernieuwde drivers of andere dingen nog kunnen helpen om de ontvangst en de stabiliteit van de verbinding te verbeteren?

groeten,

jacob

Ik heb je vraag verplaatst naar: Netwerk > Draadloos Netwerk verplaatst.
Past een beetje beter bij de vraag.
-----

Zijn er recentelijk apparaten in de buurt van de modem of de computer geplaatst welke de verbinding kunnen storen?
Dan doel ik bijvoorbeeld op geluidsboxen, een basisstation van een telefoon.

ik heb er toch voor gekozen de nieuwe drivers te downloaden duurde even voordat het allemaal werkt, maar de kwaliteit van de verbinding zit nu toch mooi rond de 45% duidelijke verbetering. hopen dat hij het nu doet.

bedankt voor de hulp en als het nog niet goed lijkt te gaan dan kom ik er nog op terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan