Eind december plaatste Tarsiger een probleem wat opgelost werd als volgt:
"Het probleem bleek te zitten in het channel gebruik van de gateway. Deze stond op automatisch. Ik heb nu een vast kanaal gekozen waarbij tot nu toe de computer een stabiel draadloze verbinding heeft. Blijkbaar is er nogal wat storing door andere netwerken in de buurt waardoor er steeds aanpassingen plaatsvonden in de channelkeuze. Een vaste kanaalkeuze voorkomt dit. Arnold"
Aangezien ik hetzelfde probleem heb met het steeds wegvallen van de draadloze verbinding met mijn experia box zou ik graag weten hoe ik bovenstaande actie zelf ook kan uitvoeren.
Zou het ook kunnen komen dat ik een Sweex antenne gebruik? Ik zit slechts 5 meter van de experia box af.
"Het probleem bleek te zitten in het channel gebruik van de gateway. Deze stond op automatisch. Ik heb nu een vast kanaal gekozen waarbij tot nu toe de computer een stabiel draadloze verbinding heeft. Blijkbaar is er nogal wat storing door andere netwerken in de buurt waardoor er steeds aanpassingen plaatsvonden in de channelkeuze. Een vaste kanaalkeuze voorkomt dit. Arnold"
Aangezien ik hetzelfde probleem heb met het steeds wegvallen van de draadloze verbinding met mijn experia box zou ik graag weten hoe ik bovenstaande actie zelf ook kan uitvoeren.
Zou het ook kunnen komen dat ik een Sweex antenne gebruik? Ik zit slechts 5 meter van de experia box af.