Draadloze verbinding valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pearl13

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2008
Ik werk met Windows XP, heb als modem een Speed Touch 510, een US Robatix Wireless MAXG Router 0560 en heb een abonnement ADSL Instap surfen bij Het Net.
Sinds enkele maanden ben ik van een duurder abonnement bij Het Net overgestapt naar een goedkoper abonnement ADSL Instap surfen bij Het Net. Echter, sinds die overstap heb ik voortdurend problemen met mijn draadloze verbinding. Om de haverklap wordt de verbinding verbroken, waarna ik hem dan weer herstellen moet. Heb al voortdurend geprobeerd de Helpdesk van Het Net te bereiken, maar het kost me een boel geld (0,45 eurocent per minuut), maar ik word maar nooit geholpen. Zo langzamerhand ben ik een maandsalaris kwijt aan die flauwekultelefoontjes. Kan iemand hier mij misschien helpen naar een oplossing, ik zou er zeer mee geholpen zijn. Alvast bij voorbaat dank en met vriendelijke groetjes

Als je draadloze verbinding wegvalt dan lijkt mij dit een probleem met de router ipv met Hetnet. Als je bedraad nog kan internetten als je draadloos wegvalt dan moet je het toch meer in de router gaan zoeken of je PC.

Check eens of er update is voor je router is
http://www.usr-emea.com/support/s-main-menu.asp?loc=bene

Op het typenummer kon ik niet vinden dus vermoed dat je een type fout hebt gemaakt.

Check ook eens voor updates van de drivers voor je draaoloze netwerkaart.

Reset desnoods eens je Router naar de fabrieksinstellingen en doe dit als je voldoende kennis hebt om deze weer in te stellen ook eens met de Speetouch.

Als je draadloze verbinding wegvalt dan lijkt mij dit een probleem met de router ipv met Hetnet. Als je bedraad nog kan internetten als je draadloos wegvalt dan moet je het toch meer in de router gaan zoeken of je PC.

Op het typenummer kon ik niet vinden dus vermoed dat je een type fout hebt gemaakt.