draadloze verbinding valt weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

ardger9

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2001
ik heb een probleem dat nogal zeer irritant is, namelijk, mijn verbinding met internet valt constant weg en bij msn staat dan een fout met keypoort of zo iets.
ik heb draadloos op mijn laptop een Acer Aspire 7720 G met windows vista, nod32 antivirus+firewall windows firewal is uitgeschakeld, heb internet via D-link DI524. heb alle update`s van windows. Wie O wie kan mij helpen??

met vriendelijke groet ard

probeer je nod32 eens uit te zetten kijken of dit helpt ?
misschien zit je er te ver weg vanaf dat je af en toe wel verbinding hebt [ als je altijd daar al hebt kunnen internetten laat deze optie dan maar weg]

de router's firmware al geupdate?
je driver's van je laptop al geupdate?

Ik had hetzelfde van de week, steeds 10 seconden internet en dan viel het weer weg, dan weer 10 seconden ect ect ect je kon er zowat de klok op gelijk zetten.
Heb gebeld met mijn isp maar ook zij kwamen er niet uit, zagen wel dat het steeds wgviel.
Om een lang verhaal kort te maken,,,,, Ik kwam erachter dat het aan stroom lag, en wel in die zin als er een stroom kabel of een wandcontactdoos te dicht in de buurt van mijn draadloze router was had ik die problemen met het wegvallen van het internet.
Kijk dus eens of dit bij u ook zo is en mocht het zo zijn hoor ik dat graag want er zijn vaker vragen over het wegvallen van draadloos internet en wie weet is dit meestal het andwoord.
Het was overigens al bekend dat sommige tv's radio's of andere electrische apparaten zoals magnetron kunnen storen.

heb mijn firmware van de router geupdate en geen problemen meer:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan