Draadloze verbinding verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

laluna130

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Dag, {persoon die dit leest}

Laatst heb ik een geweldig programma gedownload om mijn computer op the schonen. powersuite. hierbij kun je ook de nieuwste drivers voor je hardware installeren. dit heb ik gedaan, en na opniew opstarten, was mijn draadloze verbinding weg! normaal als je op het menu 'netwerkverbindingen' komt, heb ik twee pictogrammen staan (1e = lan verbinding met een tekentje van een computer aan een draad. 2e is de draadloze verbinding met een tekentje van een computer met draadloze verbindingsgolfjes). maar dat 2e pictogam is dus nu verdwenen

ik heb van alles geprobeerd en heb op mijn laptop een functie: Dell wireless WLAN card' gevonden, maar die opent niks als ik erop klik.

heb voorheeen nooit problemen gehad met draadloze verbinding en het ook volop gebruikt, maar na het installeren van nieuwe drivers wel problemen met verbinding, maar met niks anders. de rest werkt gewoon.

ik ben ook niet echt heel goed met computers, maar alsjeblieft help!

{persoon die dit heeft geschreven}

Laatst bewerkt:
Hoi!

Systeem herstel naar de dag voor je die driver spul hebt geinstalleerd? (Veilige modus: Tijdens opstarten op F8 drukken, dan Veilige modus -> Start -> Bureau accecoires -> Systeemherstel)

Gr,

Johan.

knop?

Oke, dat heb ik nu, maar hij wil niet terug naar de knop van de vorige maand!

Sorry, heb het topic niet meer gezien sinds gisteravond.

Als je de nieuwe driver verwijdert. En ZONDER de tool, maar via de website van de computerfabrikant de driver download voor de draadloze kaart. Die installeerd. Dan even rebooten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan