Draagbare multimerdiaspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

netebuk

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Hallo heeft er iemand ,ervaring met een draagbare multimediaspeler?
Het gaat over het volgende: plextor PX-MPM160U
Het zou de bedoeling zijn om het toestel aan te sluiten aan een tv toestel.
Geeft dit geen storing?
Als ik een film afspeel wat met de ondertitels?
Graag jullie menig
Thx.:rolleyes:

Hoi,

Ik heb zelf een olidata 500 gb multimediaplayer, en mijn ervaring met deze is goed! Het afspelen van dvd's (video_ts), mpeg,divx.avi,mp3,jpeg enz. werkt bij mij prima! Ook van storingen ed. heb ik geen last! De aansluiting via scart of s-video werkt goed en beeldkwaliteit is goed!

Het enige nadeel vind ik dat deze niet draadloos is! Nu moet je de hele tijd als je films wil overzetten de hd van de tv afkoppelen! Ook wordt de behuizing snel erg heet! Maar mijn ervaring is in iedergeval wat betreft multimedia players goed!:thumb:

Hoop dat je wat aan deze info hebt!:)

Klik hier voor een review, waar o.a. het volgende staat:

De ondertiteling vanuit srt-bestanden is maximaal 30 tekens lang per zin. Is een regel langer dan 30 tekens, dan wordt hij wel netjes over twee regels verdeeld, maar dat kan dus leiden tot een vier-regelige ondertiteling. De fontgrootte e.d. zijn niet aan te passen. Overigens is de lengte van regels eenvoudig automatisch aan te passen met op het internet verkrijgbare software zoals Submagic.

Bedankt voor de vlugge reactie.
Ik ga nog een beetje zoeken op het net over dit toestel wat ze erover schrijven:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan