• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

draaitabel details in 1 sheet in 1 keer zichtbaar maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghost

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Ik ben niet heel erg bedreven in Excel en loop nu tegen iets aan waarbij ik niet wat ik kan doen.
Vanuit een draaitabel kan ik de details zichtbaar maken door dubbel op een regel te klikken.
Ik wil graag alle detail informatie in 1 keer zichtbaar maken. Is dat mogelijk?

Ik kan me alleen bedenken dat ik iedere regel aan moet klikken en steeds naar een verzamelblad moet kopiëren.

heb je echt goed nagedacht over je antwoord?:d:P
De draaitabel met filters verkleint een sheet van meer dan 300.000 regels tot een verzameling van 1.100 regels. Die 1.100 vertegenwoordigen uiteraard geen 300.000 regels. Daar zorgen de filters immers voor. ik verwacht dat er +/- 12.000 regels achter zitten.
Mijn vraag is hoe ik juist die regels, die na de filters naar voren komen, in 1 keer in 1 sheet kan krijgen. wellicht kan dat helemaal niet maar dan weet ik dat tenminste.

Met een macrootje die filtert en wegschrijft naar een ander blad, maar dan moeten we weten op welke kolom(men) en welke criteria er gefilterd wordt.
Een bestand plaatsen is daarbij geen overbodige luxe.

Daar was ik al bang voor. ik kan de data niet delen ivm privacy gevoelige en bedrijfs informatie. vanuit de draaitabel lijkt er geen eenvoudige oplossing voor handen.
ik zal het anders op moeten lossen.
is er een manier om de betreffende details te "taggen" vanuit de draaitafel? dan kan ik ze daarna weer filteren op de tag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan