draaitabel en draaigrafieken

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvaHap

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2005
zou iemand mij deze vraag kunnen oplossen want ik weet echt nie hoe eraan te beginnen.

*hoeveel procent van de woningen ligt in belgie en hoeveel procent ligt in nederland.

*hoeveel procent van de woningen heeft 2 autostaanplaatsen?

*hoeveel procent van de woningen heeft een tuin (tuinoppervlakte groter dan 0)?

*geef een overzicht van de goedkoopste woningen per gemeente, per type woning en volgens de woonoppervlakte (gebruik een klasseindeling van 20 vierkante meter). er mogen geen eindtotalen en subtotalen worden getoond.

*maak een draaigrafiek die een overzicht geeft van de gemiddelde vraagprijs, volgens het aantal slaapkamers. men moet de grafiek per type woning kunnen opvragen.

*maak een draaigrafiek met het aantal woningen per bouwjaar (klasseindeling van 5 jaar, gebruik de snelmenu om te kunnen groeperen volgens het bouwjaar). zorg ervoor dat telkens ook de verdeling van het aantal slaapkamers wordt getoond.

Bijlagen

Ik wil je helpen maar ik kan je bijlage niet openen en lezen.

Jean

Volgens mij heb je die vraag gisteren ook al gesteld.
Wanneer je de huisregels leest, zul je ontdekken dat dat nou niet echt de bedoeling is.

Dus gewoon hier verder gaan en wachten tot iemand een antwoord heeft.
Alhoewel ik weet dat ze niet staan te springen om je huiswerk voor je te maken.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=231406

Laatst bewerkt:
beter?

kan het bestand nu geopend worden?ou iemand mij deze vraag kunnen oplossen want ik weet echt nie hoe eraan te beginnen.

*hoeveel procent van de woningen ligt in belgie en hoeveel procent ligt in nederland.

*hoeveel procent van de woningen heeft 2 autostaanplaatsen?

*hoeveel procent van de woningen heeft een tuin (tuinoppervlakte groter dan 0)?

*geef een overzicht van de goedkoopste woningen per gemeente, per type woning en volgens de woonoppervlakte (gebruik een klasseindeling van 20 vierkante meter). er mogen geen eindtotalen en subtotalen worden getoond.

*maak een draaigrafiek die een overzicht geeft van de gemiddelde vraagprijs, volgens het aantal slaapkamers. men moet de grafiek per type woning kunnen opvragen.

*maak een draaigrafiek met het aantal woningen per bouwjaar (klasseindeling van 5 jaar, gebruik de snelmenu om te kunnen groeperen volgens het bouwjaar). zorg ervoor dat telkens ook de verdeling van het aantal slaapkamers wordt getoond.

Bijlagen

Je kunt echt beter verder gaan bij je eerste vraag, deze zal gesloten worden door de mod.

?

ik probeer alleen maar hulp te krijgen om dit probleem op te
lossen (helpmij), maar blijkbaar zijn er problemen om het bijgevoegde bestand te openen (zip of rar), weet u hoe dit komt, want eigenlijk stel ik altijd dezelde vraag, maar probeer ik het bestand erbij te voegen zodat het kan geopend worden! helpmij

Maar net zoals gisteren vertel ik je dat je gewoon op aanpassen kunt klikken om je bericht te veranderen.
Maar je bent nu voor de derde keer in twee dagen dezxelfde vraag aan het stellen.
Hoe je een bijlage erbij stopt en hoe groot die mag zijn, staat ook allemaal in de huisregels.
Ik stel je nog een keer voor om die eens door te lezen, dan gaat het allemaal goed komen.

huisregels

"Hoe je een bijlage erbij stopt en hoe groot die mag zijn, staat ook allemaal in de huisregels.", vind ik niet in de huisregels! Waar ligt het probleem?

Ik begrijp het niet zo goed.
Het bestand wat je gisten bijvoegde is prima te openen.
Ga daarom verder met die vraag.

kunt u het zip bestand van gisteren om 12u38 "nog eens draaigrafieken openen" openen? want op mijn computer lukt dit niet en daar zit gans het probleem, ik heb er dan een rar bestand van gemaakt wat bij mij dan wel kan geopend worden maar bij jullie blijkbaar niet!

Ik kan die van gisteren en van vandaag gewoon openen hoor.
Maar daar zit het probleem niet.
Ik denk dat de forumleden OF geen antwoord op je vraag hebben OF geen zin om je huiswerk te maken.

dus geef ik alle andere vragen de status opgelost en laat ik enkel de vraag van gisteren 12u38 met status niet opgelost
Sorry voor alle last

Begrijp me goed, het is absoluut GEEN overlast, maar het wordt anders alleen erg rommelig op de site.
En eigenlijk mag ik me hier zelfs niet eens mee bemoeien, maar de moderator reageert niet erg dit weekend, vandaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan