• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel maken tbv capaciteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnclemens1505

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2016
Ik heb een werkblad waarin ik alle gegevens dump. Als bijlage het bestand.

Tabblad Dump:
Hierin staan in kolom E de Mechanische monteurs en in kolom F de Elektro monteurs.
In kolom G staan de benodigde mechanische uren
In kolom H staan de benodigde elektrische uren
In kolom Q staat de week waarin deze als capaciteit gereserveerd staan

In tabblad CAPACITEIT worden gegevens gehaald uit een bestand, waar uit de capaciteit per monteur gehaald moet worden.

Ik wil nu graag een draaitabel hebben, waaruit het volgende is af te lezen:
per monteur de capaciteit per week, en daar bij de benodigde uren , zodat af te lezen is welke weken vol zitten en in welke week ik nog capaciteit heb.

Kan iemand mij hierbij helpen ??? BEDANKT !!!

Bekijk bijlage Capaciteit nieuw per monteur.xlsx

Ja, zoiets bedoel ik alleen ik had dan graag in de draaitabel per week de som van de benodigde uren, en daarnaast de capaciteit van die week per monteur. Ik heb een nieuw bestand als bijlage. Hierin tabblad "Dump", met daarin de gegevens waaruit de benodigde uren gehaald moet worden, en tabblad "Capaciteit"; met daarin de capaciteit per monteur, per week. johnclemens1505@gmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan