excel 2010:
Van een tabel wordt een draaitabel gemaakt. wanneer er echter kolommen aan toegevoegd worden aan deze tabel, dan wordt het nieuwe veld (= kolomtitel) niet opgenomen in de draaitabel. Eerden dacht ik dat dit lukte door een nieuwe draaitabel in te voegen en het bereik van de tabel handmatig te selecteren. Dit werkte.
Bij invoeging van een nieuwe kolom (zelfs tussen de bestaande kolommen, dan wordt het nieuwe veld in de draaitabel niet zichtbaar. Mijn vorig trukje werkt ook niet meer.
Hoe kan ik er voor zorgen dat na invoer van nieuwe kolommen deze velden automatsch worden opgenomen in de bestaande draaitabel.
Van een tabel wordt een draaitabel gemaakt. wanneer er echter kolommen aan toegevoegd worden aan deze tabel, dan wordt het nieuwe veld (= kolomtitel) niet opgenomen in de draaitabel. Eerden dacht ik dat dit lukte door een nieuwe draaitabel in te voegen en het bereik van de tabel handmatig te selecteren. Dit werkte.
Bij invoeging van een nieuwe kolom (zelfs tussen de bestaande kolommen, dan wordt het nieuwe veld in de draaitabel niet zichtbaar. Mijn vorig trukje werkt ook niet meer.
Hoe kan ik er voor zorgen dat na invoer van nieuwe kolommen deze velden automatsch worden opgenomen in de bestaande draaitabel.