• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

draaitabel van meerdere tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvbaal

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Is het mogelijk om van gegevens van verschillende tabbladen een draaitabel te maken?

Ik heb verschillende manieren bv naam geven aan gebieden, geselecteerd met CTRL geprobeerd maar het is me tot nu toe niet gelukt.

Wellicht is het niet mogelijk en hoef ik niet langer te zoeken.

groetjes
Juul

Dat is wel mogelijk. Je moet dan kiezen voor multiple consolidation ranges in het eerste schermpje van de stappen om een PT te maken (de standaard optie dus veranderen).

Finch,

Hartelijk dank voor je reactie.
Wat niet loopt zoals ik verwacht is dat de veldkoppen niet overgenomen worden, zoals bij een draaitabel van één tabblad. Als ik voor "indeling" kies bij het maken van de draaitabel krijg ik geen veldkoppen te zien maar de woorden RIJ - KOLOM - WAARDE- PAGINA 1. Daardoor kom ik niet tot een goed resultaat.

groetjes
Juul

Ik heb hier 2 fantasie bestanden toegevoegd. In het ene bestand zijn gegevens gebruikt van 1 tabblad en bij het andere bestand gegevens van 2 tabbladen.

groetjes
Juul

Bijlagen

beste Juul
op 22 mei 2008 om 17.54 gaf jij antwoord op een vraag mbt draaitabel met meervoudige werkbladen.
je had 2 .rar bestanden toegevoegd maar die kan ik niet openen want ik heb geen .rar op mijn apple
ik loop ook vast op het laatste gedeelte cijfers worden overgezet en zichtbaar maar de tekst komt niet uit de verf en ik zie ook alleen maar rij/kolom etc
kan ik deze bestanden op een andere manier bekijken
alvast dank voor je hulp
Evelien Renes

Evelien,

Dit is een Topic uit 2008 (!)
Voor de Excel vragen adviseer ik je om een eigen topic te openen, voor winrar kijk eens HIER

Succes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan