• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmiesch

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Keuzelijst voor Sorteren in draaitabel aanpassen

In de bijlage staat een draaitabel.
In deze draaitabel heb ik links alle fouten staan die gemaakt kunnen worden en bovenin wie de fouten kunnen maken.

Helemaal boven de draaitabel heb ik criteria waarop ik kan sorteren.
Als ik bijvoorbeeld alleen de chauffeursnaam aangeef dan sorteert hij daarop.

Is het mogelijk dat als ik die chauffeursnaam aangeef en ik wil daarna alleen dat zichtbaar van een bepaalde winkel dat als ik op winkel klik ik alleen die winkels te zien krijg, in de scroll list, waar die chauffeur is geweest?

Is er iemand die mij hier meer over zou kunnen vertellen?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Keuzelijst voor Sorteren in draaitabel aanpassen

Iemand die kan helpen?

Laatst bewerkt:
Tim,

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb het even nagebootst en bij mij werkt het wel goed. De draaitabel laat alleen maar de gegevens zien die ik bovenin heb geselecteerd.
Heb je misschien alle fouten 1 x in het bestand opgenomen, als startsituatie of zoiets?

Kun je gegevens niet anoniem maken en het bestandje hier (gezipt) posten?

Laatst bewerkt:
STom antwoord, maar bij mij doet-ie het goed. Als ik alleen winkel 5 selecteer van A krijg ik ook alleen die te zien. Ik heb de kolom 'Datum' er even tussen gezet. Werkte ook goed.

STom antwoord, maar bij mij doet-ie het goed. Als ik alleen winkel 5 selecteer van A krijg ik ook alleen die te zien. Ik heb de kolom 'Datum' er even tussen gezet. Werkte ook goed.

Ik denk dat Timmiesch meer bedoelde dat wanneer hij Winkel 5 selecteert en vervolgens een selectie op chauffeur wil doen, er in de selectie lijst van chauffeur enkel de chauffeurs staan die aan winkel 5 leveren.

Als ik selecteer op winkel, bijvoorbeeld 5, dan krijg ik 1 afwijking te zien.

Als ik daarna wil sorteren op de plaats(omdat grote winkelketens in meerder plaatsen voorkomen) krijg ik alle plaatsen te zien en ik wil alleen die plaatsen te zien krijgen waar die winkel kan liggen, zodat ik een sortering kan maken!
Nu zie ik alle winkels, en dat wil ik niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan