• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn072

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2008
Hey

Ik heb een bestand van A2 tot en met S211 maar als ik dit in een draaitabel wil ztten is het enigste wat hij laat zien dit:

Weet iemand hoe ik alles er in kan verwerken?

Laatst bewerkt:
Een voorbeeld bestand ontdaan van gevoelige informatie doet wonderen.

En welke informatie wil je hebben vanuit de draaitabel?

Dit is het bestand wat ik graag in een draaitabel wil: Ik heb de informatie die ik er in wil hebben geel gemaakt, dat zijn: Code product, Aantal besteld, Orderstatus, Omschr-35 en het Jaar.

Bijlagen

Zie bijlage is dit wat je bedoelt?

Als je op de pivot table klikt (rechtermuisknop) kan je kiezen voor Pivot Table wizard
Kies deze, en dan voor lay out.

Dan kan je zelf bepalen welke gegevens je wilt tonen.

S6, en vraag maar verder als je nog hulp nodig hebt.

Bijlagen

Jah dat is wat ik bedoel bedankt voor ju hulp! Maar ik kan nergens met me rechter muisknop op de draaitabel klikken, het enigste wat ik kan doen is via Data op draaitbel klikken.

Met vriendeijke groet,
Martijn

Als in de pivot table (onder de grijze vlakken) klikt (rechtermuisknop) dan komt er een menu te voorschijn.
Daarin kan je dan kiezen voor Pivot Table Wizard, als je die kiest ga dan naar lay out.
En je ziet hoe ik de indeling gemaakt heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan