• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boerman

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
De volgende zaken ben ik naar op zoek: ( zie ook bijlage)

* Is het mogelijk om tabblad Budget en Actueel in 1x in een draaitabel te krijgen? De andere oplossing is weergegeven in tabblad totaal en hier ben ik niet naar op zoek.
* Hoe krijg ik het voor elkaar dat in de kolom Totaal 1,2,3 enz. het bedrag wordt weergegeven dat het verschil aangeeft tussen budget minus actueel. Nu wordt gesommeerd.

Ik ben benieuwd.:D

Boerman

Bijlagen

Heeft niemand een idee waar ik de informatie vandaan kan halen?:D

Boerman

Omdat er al zo vaak naar gekeken is en geen reactie is gekomen zal of de vraag niet duidelijk zijn of het is te moeilijk of het kan helemaal niet.
Daarom hier een poging van mij.
Lay out iets aangepast (weet dus niet of dit ook kan of mogelijk is)

Bijlagen

Ik denk dat de opmaak prima.:thumb:

De enige vraag die mij rest is, of de draaitabel gebaseerd is op de data van tabblad "Totaal" of op de tabbladen "Actueel" en "Budget".:eek:

Boerman

De draaitabel is gebaseerd op tabblad totaal

Waarschijnlijk loop ik nu tegen een grens van Excel 2003 aan en is het dus niet te realiseren hetgeen ik voor ogen had. :(

Toch bedankt voor de reacties

Boerman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan