• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tsw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tsw

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2011
Goedemorgen,

Ik ben bezig met een standaard blad te maken.
Hier komt een draaitabel in.

Maar de draaitabel mag uit maximaal 25 regels bestaan. Anders gaat hij buiten mijn afdruk bereik.
Indien hij over de 25 gaat, moet hij een nieuw draaitabel naast de bestaande draaitabel maken.

Maar de bestaande draaitabel heeft een variabel aantal kolommen, dit kunnen er 2 zijn, maar ook 10.

Is hier iets in mogelijk?

Alvast bedankt voor de hulp.

waarom pas je het afdrukbereik niet aan?

of print de draaitabel liggend in plaats van staand.

Volgens mij passen er liggend minder regels op dan staand...:rolleyes:

@Tsw: kun je wat andere toelichting geven, bij voorkeur aan de hand van een voorbeeldbestandje?
Mijn eerste reactie zou zijn dat je dit helemaal niet moet willen doen: het staat haaks op de dynamiek van draaitabellen.

Bedankt voor de snelle reactie.

Draaitabel wil ik graag zo houden, omdat de waarde die ik in rij heb staan graag daar wil laten staan.
Omdat dit overzichtelijker is, en later makkelijk af te strepen is voor de mensen die er mee moeten werken.

En als ik het afdrukbereik aanpas, past het niet meer op een A4 papier, en als ik het wel op een A4 papier wil word het te klein om te lezen.

@MarcelBeug;

Ik wil wel een voorbeeld bestand maken, maar ik weet niet of dat een toevoeging is.
Het probleem voor mij is gewoon dat er te veel waarden komen te staan in kolom A, waardoor ik veel rijen nodig heb. En dit niet meer op een A4 papier past.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan