• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Draaitabelveld meerdere malen gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

11221122

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2010
Hallo,

Ik vraag mij af of ik in een draaitabel 1 en het zelfde veld meerdere malen kan gebruiken. Ik heb al veel dingen geprobeert maar het lukt niet. Ik wil dus bijvoorbeeld artikelnr als rapportfilter en al rijlabel. Is dit mogelijk?

soms kan je te veel vragen, wat is het nut van dat tegelijk in je rapportfilter en in de rijen te zetten, dat geeft toch maar conflicten en dus heeft excel geoordeeld om dat te vermijden. Anders moet je een workaround doen door in je gegevens dat veld te kopieren naar een 2e veld zodat je in je draaitabel het 1e veld in je rapportfilter en het 2e veld in je rijgedeelte zet. Maar gegarandeerd kom je jezelf wel ergens tegen.
Wat is de bedoeling, misschien moet je het vanuit een ander perspectief bekijken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan