dragon age orgins cheatbalk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
ik las laatst op een site in het engels dat je in dragon age een cheatbalk kunt krijgen en daar cheats in kunt voeren nouw ben ik alleen niet al te technisch:o en niet al te goed in engels:o
daarom wil ik jullie vragen of jullie mij even willen helpen

dit staat op de site:
Alter game files at your own risk and always make backups! Make a shortcut for the file daorigins.exe found in C:\Games\Dragon Age\bin_ship\daorigins.exe or wherever you installed the game and got to Shortcut Properties. Under Target, add -enabledeveloperconsole at the end so it looks like this:

C:\Games\Dragon Age\bin_ship\daorigins.exe -enabledeveloperconsole

Now, open the keybindings.ini file found in the game folder (My Documents\BioWare\Dragon Age\Settings\).

Then you'll be able to press ~ (or the key above Tab) for the console. Note that you won't see the console but there will be a line of symbols in the upper part of the screen as you type. You might want to press backspace a few times before you start typing just in case. Enter the following codes for the desired effect:

kan een van jullie dit voor mij vertalen of mij uitleggen hoe het moet?:thumb:

Niet zo heel moeilijk: Blader naar de programmagroep van Dragon Age, rechstklik op de snelkoppeling die je normaal gebruikt om Dragon Age op te starten, en kies voor Kopieren naar -> Bureaublad (Snelkoppeling maken).

Rechstklik dan op die snelkoppeling op je bureaublad, en kies Eigenschappen.
Zet achter de opdrachtregel die je ziet een spatie en type dan in: -enabledeveloperconsole

Open dat keybindings.ini bestand en voeg toe als aparte regel:
OpenConsole_1=Keyboard::Button_`

(het `-teken is te vinden links op je toetsenbord, boven de TAB-toets. Waarschijnlijk moet je die toets indrukken en dan op de spatiebalk drukken om het teken te zien).

Dubbelklik op die snelkoppeling op je bureaublad, en dan zou je dus je cheats moeten kunnen invoeren zodra je die `-toets indrukt.

Succes,

Tijs.

ik heb nu die snelkoppeling aan gepast en in het keybindings.ini bestand die regel toe gevoegt maar ik zag hem al staan en ik heb voor de zekerheid die ook aangepast.
maar hij werkt nog niet? weet iemand waar ik het moet invullen of wat ik fout doe?

Dubbelklik op die snelkoppeling op je bureaublad, en dan zou je dus je cheats moeten kunnen invoeren zodra je die `-toets indrukt.

Dus spel starten via de nieuwe snelkoppeling (dus die met de programma-aanroep met -enabledeveloperconsole erachter), dan de `-toets gebruiken (in het spel dus), en beginnen met typen van de cheat-commando's. Je zou dat dan bovenaan je scherm moeten zien dat je iets aan het intypen bent.

Als dat niet werkt, dan hoop ik dat anderen nog tips hebben.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan