dragon naturally speaking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Berichten
1.202
Hallo ,
Vorig jaar heb ik dragon naturally speaking 9 gekocht ( = spraakherkenningsprogramma )
Het werkt goed op xp , wil het nu op vista pc zetten echter de installatie wordt afgebroken met de melding dat het niet op vista kan . Dit terwijl op hun site staat dat dragon 9 wel op vista kan draaien .
Nu mijn vraag , hoe krijg ik dragon op vista ?
Mvg. Hans
 
Vraag is toch niet opgelost .
Via de xp-pc de update ( sp1) binnengehaald en op usb-stick gezet .
Daarna deze update geprobeerd op vista pc te zetten , maar krijg de melding dat er geen dragon produkten zijn aangetroffen . Dus zowel dragon en de update krijg ik niet op vista .
Wat nu ?
Mvg. Hans
 
... tje installeren gaat niet omdat het niet op Vista zou werken en de update kan DNS9 niet vinden... logisch want staat er inderdaad ook niet op. (lastig..)

Krijg je een specifieke fout melding?
Ik kwam o.a. dit tegen; http://knowledgebase.nuance.com/view.asp?tnID=7016&sQuery=vista

N.b. DNS moet geinstaleerd worden onder Admin, probeer je het met een in rechten beperkt account te doen?
 
Laatst bewerkt:
Is het mogelijk het programma dragon met de vista update ( sp1) op mijn xp-pc in een bepaalde map te installeren en dan deze map op de één of andere manier over te brengen naar mijn vista pc ?
Of ben ik nu aan het bazelen ?
Hans
 
Bij eenvoudige programma's wil dat nog wel eens werken, installeren, hardeschijf in andere PC en het programma gebruiken, hier denk ik niet dat, dat gaat lukken, maar je zou het met een USB drive kunnen proberen, die kosten niet zo veel en zijn altijd handig voor extra opslag.
 
Ik heb een externe harde schijf , hoe doe ik dat dan ?
Hans
 
DNS9 werkt niet op een 64bits Vista versie, heb je de 64 bits versie, zal het zeker niet werken.
Als je DNS9 installeerd onder Vista (32bits) moet je dat doen met een account dat alle rechten heeft.

Omdat er op intranet niet veel info te vinden is raad ik je aan gewoon contact te zoeken met de leverancier en je probleem aan hun voor te leggen. Dus terug naar hun site en even kijken bij Support of Contact.
 
Hallo ,
Mijn vista is 32 bits , ik had de link van Harry Snor al eerder toegepast , ik ben dus de eigenaar van de c-schijf .
Waar de letters UAC voor staan weet ik niet .
Het installeren in xp-modus lijkt mij de oplossing , maar hoe doe ik dat ?
Hans
 
Hoi !

Rechtsklikken op het .exe-bestand, eigenschappen - comptabiliteit !


Greetz,

Harry.
 
Helaas Harry , ook dan krijg ik de melding dat het besturingssysteem niet geschikt is voor het uitvoeren van DNS 9.
Zijn er nog andere opties ?
Hans
 
Hoi !

Toch maar en mailtje sturen naar de leverancier en daar een oplossing vragen.

Greetz,

Harry
 
Ok ,
Bedankt , wel jammer want corresponderen met dragon gaat lang duren
Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan