draytek router wanadoo kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernadette

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Berichten
255
Ik heb sinds kort een probleem met het gebruiken van internet.
Ik heb een draytek 2200 router en ga via wanadookabel op het internet met een zwart modem.
Nu hebben we wat geklust in huis en zijn de stoppen af en toe gesprongen dit even als bijkomstig feit.
Ik kan soms het internet niet op want dan knippert mijn modem oranje groen, dus hij is aan het aanmelden of zo.
Als ik dan mijn blauwe kabel van de router uit het modem haal er weer in stop doet hij het soms weer.
Ik moet de router soms ook resetten en me dan opnieuw aanmelden.
Waar moet ik het nu zoeken? : in de router of de kabelmodem of iets heel anders
 
Ik heb ditzelfde probleem met adsl Mxstream emt een lynksys router, heel vervelend, bij mij volgens mij neit veel aan te doen.
 
Een goed begin zou zijn kijken op de site van de fabrikant of er een firmware update is. Dit is een stukje software dat in de router zit en misschien fouten bevat die een update op kan lossen.

Een tijdje geleden had ik het probleem dat een van de computers op mijn netwerk de router (merk E-Tech) vast deed lopen. Het probleem deed zich dus alleen voor als die computer via de router aan het internetten was. Dat heb ik toen opgelost door de driver van de netwerkkaart van die pc te updaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan