Dreamscene werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

timbooo1

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2009
Berichten
35
ik heb de update van dreamscene gedaan nou zit die dus niet bij mijn achtergronden
heb ik op internet gezocht daar stond dat ik bij windows onderdelen in/uit schakelen moest gaan ben ik daarheen gegaan stond daar Dreamscene helemaal niet bij nu vraag ik aan de mensen op dit forum of jullie hiernaar kunnen onderzoeken ik zal zeer dankbaar zijn als jullie hier een oplossing voor hebben

Ik heb bestuingsysteem Windows vista ultimate gamers Edition
Dat zou het moeten Doen elke ultimate edition maar ja dank u voor het helpen

Groetjes tim
 
Ik heb bestuingsysteem Windows vista ultimate gamers Edition
Mogelijk dat hier je probleem in zit. Ik vermoed dat je een "Unattended" Vista versie hebt. Waarschijnlijk zijn dit soort dingen eruit gehaald om het gamen te optimaliseren.
 
Ha die Tim,

Dat dreamscene niet bij je achtergronden staat, dat klopt.
Wat je namelijk moet doen is het volgende:
Zoek het filmpje op wat je als dreamscene wilt gebruiken (let op: moet wel .wmv bestand zijn!)
klik hier op met de rechtermuisknop en selecteer "instellen als bureaubladachtergrond"
Dan zou tie et moeten doen! :thumb:(behalve als je 2 videokaarten in je pc hebt zitten, dan werkt dreamscene sowieso niet)
werkt het nou nog niet: ff googlen op "dreamscene enabler" die installeren, opnieuw opstarten
en dan nog eens proberen. (ps kun je geen dreamscene enabler vinden kan ik je daar nog wel aan helpen, de handmatige opties om
dreamscene te activeren zijn naar mijn idee een hoop ingewikkeld gedoe terwijl dit progje alles voor je kan doen)

succes! post ff of het gelukt is of niet....

Grtz, MarsMellow
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan