Jappie-zland
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 7 dec 2002
Ik maak sinds vorig jaar sites (begon met Cu2 en toen voor school) maar van Meta tags nog nooit gehoord
Ik zal ff op die site kijke
Ik zal ff op die site kijke
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Olav
Die meta tags kan je invoeren in DW door de bron code te openen in dreamweaver.
Die button met die twee blauwe < >
Ooh sorry, dacht dat je al langer pagina's maakte. Vergeet dus maar die vorige opmerking.
Olav
Geplaatst door Olav
Graag gedaan:thumb:
nu alleen zorgen dat hij niet gaat refreshen als het filmpje nog aan het spelen is. Dus met de tijd instelling ook rekening houden met de tragere verbindingen die er langer over doen om het filmpje te krijgen en te laden.
Groetjes,
Olav
<param name="movie" value="file:///C|/Documents and Settings/Jasper/Mijn documenten/Zuidland D1/logo.swf">
<embed src="file:///C|/Documents and Settings/Jasper/Mijn documenten/Zuidland D1/logo.swf" width="550" height="400" ....
<param name="movie" value="logo.swf">
<embed src="logo.swf" width="550" height="400" ....
Geplaatst door blaataap
Mja moet je wel in codeview doen hé... anders krijg je een code meterin enzo... desnoods doe je dat met Kladblok gewoon.Code:&a m p ;
Geplaatst door Jappie-zland
Waar moet ik deze code neer zette ?
Geplaatst door Olav
Kijk ik vanavond even naar. Ik zit nu op mijn werk.
Maar als iemand anders een oplossing weet, schroom niet en ga je gang, laat je niet door mij weer houden :thumb:
Olav
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.