dreamweaver cs3

Status
Niet open voor verdere reacties.

kribbelgauw

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
ik trachtte met banner zest 1.5 een banner te maken maar slaagde daar niet in die locaal te publiceren - ik kreeg de boodschap : "this page contains <object> tags that may not work properly in the most recent versions of internet explorer - dreamweaver cannot convert these <object> tags
ik kontakteerde banner zest, beschreef het probleem en zij antwoordden : "your dreamweaver install seems bo be out of date" - wat bedoelen ze daar nu konkreet mee, wat moet ik doen
bestaat er een andere programma of extensie om hetzelfde effekt te bekomen als met banner zest
ik kocht dreamweaver cs3 april 2008 - ik ontwierp een site als hobby - ik kan niet bij elke update een nieuwe versie aanschaffen (zeker niet als het om zulk prijzig programma en dan nog in zulke tempo (cs4, cs5)

Hoi kribbelgauw,
Volgens mij betekent het dat Dreamweaver zelf in de (lokale) voorbeeld-weergave (d.w.z. op de in DW ingebouwde lokale server) deze flash-banner niet (of niet goed) kan laten zien.
De waarschuwing van DW-CS3 dat Internet Explorer het niet goed kan doen, kan daarbij verouderd zijn (er wordt niet bij verteld om welke "recente IE-versies" het gaat; daar zouden ze toen ook nog IE6 mee bedoeld kunnen hebben).
  • Maar dit alles hoeft nog niet te betekenen dat "Banner Zest 1.5" in de praktijk (op de server van je provider) niet werkt.
  • Daar kan je achter komen door een (test-)pagina met die banner gewoon te ulpoaden, en dan in verschillende browsers te bekijken. Daarbij zeker ook IE7 en IE8 even controleren, naast Firefox, Opera, Chrome en Safari.
Werkt het niet goed in alle browsers, dan zal het niet aan DW liggen (die hoeft alleen maar de codes te uploaden).
Werkt het in alle browsers wel goed, dan is er geen centje pijn: dan kan DW het alleen lokaal niet laten zien, en waren de DW-waarschuwingen loze kreten.
En in beide gevallen hoef je geen €'s neer te tellen om DW te upgraden. :)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan