Dreamweaver in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Racingboy

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
Ik heb me onlangs een nieuwe pc gekocht met windows Vista erop.
Op mijn vorige pc stond windows XP en daar kom ik dreamweaver goed op installeren en werkte het perfect.
Zou het kunnen dat Dreamweaver 8 niet werkt op Vista? Ik kan het installeren zonder een fout melding, maar als ik het wil openen start het op en eenmaal het is opgestart schakelt het programma zeichzelf terug uit.
Waaraan zou dit kunnen liggen??

Mijn Dank

Ik werk zelf niet met dreamweaver 8 maar met CS3. Ik kan dus niets zeggen over dreamweaver 8. Maar ik raad je aan CS3 te downloaden die werkt zeker!

Als je toch met dreamweaver 8 kun je proberen hem als Windows XP of een oudere versie uit te voeren je doet dit door: r. muisknop - Eigenschappen - Compatibiliteit - Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren (die aanvinken en dan gewenste versie van windows selecteren).

Werkt dit niet probeer hem dan ook eens als administator uit te voeren ( r. muisknop -als administator uitvoeren)

Succes!

Laatst bewerkt:
Ik werk zelf niet met dreamweaver 8 maar met CS3. Ik kan dus niets zeggen over dreamweaver 8. Maar ik raad je aan CS3 te downloaden die werkt zeker!

Als je toch met dreamweaver 8 kun je proberen hem als Windows XP of een oudere versie uit te voeren je doet dit door: r. muisknop - Eigenschappen - Compatibiliteit - Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren (die aanvinken en dan gewenste versie van windows selecteren).

Werkt dit niet probeer hem dan ook eens als administator uit te voeren ( r. muisknop -als administator uitvoeren)

Succes!

Ik heb het geprobeert zoals jij het zei, maar het wil nog steeds niet werken.
De CS3 is Photoshop? Kan dit.
Het is gewoon omdat ik in mijn avondschool met Dreamweaver 8 leer werken en zou dit graag thuis ook nog wat oefenen. Daarmee.

Maar alvast bedankt voor de moeite.

CS3 is inderdaat ook van photoshop maar er bestaat ook een CS3 van dreamweaver, dit is de opvolger van dreamweaver 8.

Beste Racingboy ;)

Heb dit probleem ook gehad enkel als je wil zoeken naar afbeeldingen dan valt dreamwaever uit.
Je moet de groove uitschakelen in uw office pakket en dan is het opgelost, ziehier de werkwijze.

Uninstall Microsoft Grove 2007.

Uninstalling Microsoft Grove 2007 will remove the feature from your system. If you require MS Grove 2007 please refer to another solution.

1. Choose Start > Control Panel.
2. Double-click Programs And Features and select Microsoft Office Ultimate 2007.

Note: Choose Classic View in the left pane if Programs And Features is not available.

3. Click Change.
4. Select Add Or Remove Features from the Office setup wizard.
5. Click the drop-down menu next to Microsoft Office Groove and select Not Available.

6. Follow the on screen prompts to uninstall Groove 2007.

Groetjes Danny.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan