dreamweaver installatie lukt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Hello all.............

Ik ben het maar weer is aan het proberen om dreamweaver draaiend te krijgen.
Dit lukt dus niet via de officieele website gedownload en als je dan wil installeren krijg je de foutmelding zoals je kunt zien in de bijlage.......

Iemand enig id waar ik wel een werkende gratis versie kan krijgen. Of een vergelijkbaar proggie. (geen frontpage!!)

Het doel van het proggie moet zijn om de hoofdpagina in frames te knippen.

Alle ideeen zijn welkom

bvd.

(oeps bijlage toch te groot, volgt nog)

Bennie bedankt voor je reactie, ben al aan het downloaden. Overigens gebruik ik geen DAP e.d.

Ik laat wel ff horen of deze het wle doet. Ben benieuwd.

Onder veilige modus installeren?

Groetjes,
Bennie

onder veilige modus installeren lijkt me een slecht plan.. laatst was er nog een topic over dat dat valikant mis ging :(
anders probeer je 't downen met kazaa (uiteraard ook een trial versie :D)

suc6

Geplaatst door harmen__666
Alle ideeen zijn welkom

(oeps bijlage toch te groot, volgt nog)
Down eens een trial van dreamweaver MX, ik zag aan je bijlage dat je DW4 had gedownd.

Over je bijlage: sla de bijlages op in jpg of gif in plaats van bmp, dat maakt ze een stuk kleiner qua formaat.

Succes.

Over je bijlage: sla de bijlages op in jpg of gif in plaats van bmp, dat maakt ze een stuk kleiner qua formaat.

Helaas gaat dit niet in paint. Of toch? Zowiezo snap ik nog steeds niet goed hoe je een snap shot maakt. Ik doe het altijd dmv shift print screen. Maar dan krijg je het hele scherm. Dus daarna in fotoshop. Maar daar lukt het ook niet zo snel om hem in jpg etc te krijgen. (was ff liever lui dan moe, was allang geleden dat ik met fotoshop had gewerkt)

Goed...

Wat ging er mis in veilige modus dan? Is toch wel het proberen waard. Als ik via kazaa download krijg je de zelfde versies als via de officieele weg.

Heeft iemand een link naar een trail versie? En dan niet macromedia.com Overigens ben ik het daar nu wel aan het proberen. (had ik al wel is gedaan maar nog maar is )

Helaas................zelfde foutmelding !!

Laatst bewerkt:
Geplaatst door harmen__666

Helaas gaat dit niet in paint. Of toch? Zowiezo snap ik nog steeds niet goed hoe je een snap shot maakt. Ik doe het altijd dmv shift print screen. Maar dan krijg je het hele scherm. Dus daarna in fotoshop. Maar daar lukt het ook niet zo snel om hem in jpg etc te krijgen. (was ff liever lui dan moe, was allang geleden dat ik met fotoshop had gewerkt)

Goed...

Wat ging er mis in veilige modus dan? Is toch wel het proberen waard. Als ik via kazaa download krijg je de zelfde versies als via de officieele weg.

Heeft iemand een link naar een trail versie? En dan niet macromedia.com Overigens ben ik het daar nu wel aan het proberen. (had ik al wel is gedaan maar nog maar is )

Helaas................zelfde foutmelding !!

dit gaat wel in paint. Je maakt een screenshot met alt-Print screen (en geen shift dus). Vervolgens plak je het in paint. Kies voor save as en selecteer onderaan bij als type > jpg

link naar trial versie:

http://download.com.com/3000-2048-10013427.html?legacy=cnet

Al snap ik niet waarom het geen macromedia mag zijn. Ben wel benieuwd naar de thread waarbij installeren in de veilige modus problemen zou opleveren. Moet geen problemen opleveren volgens mij ...

Al snap ik niet waarom het geen macromedia mag zijn. Ben wel benieuwd naar de thread waarbij installeren in de veilige modus problemen zou opleveren. Moet geen problemen opleveren volgens mij ...

Omdat ik zelf al bij macromedia aan het downloaden ben geweest ;)
En de thread waar je opdoeld heb ik nog niet kunnen vinden. Helaas.

Tanx voor de tip mbt paint.

Helaas werkt de gegeven link niet. Zowel thuis niet als hier op het werk. Ik krijg niet het download schermpje en met verder klikken kom ik er ook niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan