Dreamweaver PHP Session variable query

Status
Niet open voor verdere reacties.

wdane

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Berichten
1
Goedeavond,

Ik ben bezig met de bouw van een website in php met dreamweaver cs3 en met de dreamweaver developers toolbox. Zelf ben ik niet heel erg bekend in php en ben laatste tijd begonnen om dit beetje onder de knie te krijgen.

Hetgeen waar ik aan begonnen ben met bouwen is een urenregistratie systeem.
Hiervoor gebruik ik nu de twee tabellen Gebruikers & Uren. In de tabel uren staat de PK naar de gebruikers.

De gebruikers kunnen inloggen op het systeem en hun uren invoeren. Deze uren worden dan redelijk gemakkelijk gekoppeld aan de gebruiker doormiddel van de sessie variabel kt_login_id.

Nu wil ik er ook voor zorgen dat de gebruikers al hun eigen uren kunnen zien. Nu dacht ik ik maak een query waar de where van de sessie variable kt_login_id gebruik maakt. Dus dan krijg ik zoiets:

Query
SELECT *
FROM Uren
WHERE Gebruiker_ID = colname

Variable
$colname_Recordset1 = "-1";
if (isset($_SESSION['kt_login_id'])) {
$colname_Recordset1 = $_SESSION['kt_login_id'];

Dit werkt niet op de manier zoals ik gedacht had en kan eigenlijk niks vinden op welke manier het wel moet.

Dit zou toch op een of andere manier makkelijk uitgevoerd kunnen worden? Ik heb overal gezocht en zie nu door de bomen het bos niet meer. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen zodat ik er weer mee verder kan!

Ik hoop dat het enigsinds duidelijk is.

Alsvast bedank,
Wdane
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan