Dreamweaver: Properties balk foetsj

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elfje

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2000
Stomme vraag, maar ik kom er niet uit! Ik werk al tijden met Dreamweaver, maar vandaag is mijn properties balk verdwenen. Nee, ik heb 'm niet weggeklikt, hij staat angevinkt onder "window". Ik heb mijn werkvenster vergroot en daarmee mijn properties-balk schijnbaar zo ver naar beneden geschoven, dat ie onzichtbaar geworden is. Ik heb mijn pc al opnieuw gestart in de hoop dat ie daardoor weer gewoon terug is, maar nee, hij blijft weg...

Géén idee hoe ik 'm weer naar boven (?) kan schuiven en zo weer zichtbaar maken...

Iemand een tip??

Bedankt!

Elfje

Bedankt voor je snelle antwoord, maar F4 helpt helaas niet. Daarmee verdwijnt en verschijnt mijn objekten-balk, maar de properties-balk blijft weg...

Elfje

hmm bij mij verdwijnt propeties ook namelijk.
Misschien als je je scherm even klein maakt dat je hem dan weer normaal kan zetten?

Anders lastig probleem.

Heb het! Gevonden op het forum van Dreamweaver! Voor het geval er nog eens iemand dit domme probleem heeft, hier de supersimpele oplossing... tja :)

Via "window" kun je de mogelijkheid "arrange floating palettes" aanklikken en hup, je windows zijn weer netjes waar ze eigenlijk horen!

Stom hoor, maar goed ;)

Elfje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan