Dreamweaver start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

mieso

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
Hallo,

Ik heb Adobe Dreamweaver geïnstalleerd maar als ik deze op wil starten zie ik het opstartscherm een paar seconde en dan valt ie direct weg. Ik krijg geen foutmelding of iets dergelijks en in mijn taakbalk staat komt ook niks te staan. Bij taak beheer staat ook geen proces of toepassing.

Ik heb hem al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit helpt niks.

Heeft iemand enig idee?

kan met de geheugen van je pc te maken hebben.
wat ik kon dat dus ook niet op starten.
en dat is ook met photoshop cs3 die moet ook meer dan 1 gb geheugen voor hebben.
hoeveel geheugen heb je op je pc?

brazil4ever

Aan het geheugen kan het niet liggen (4 GB) maar ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een heel pakket CS4 geïnstalleerd en alles lijkt het goed te doen, alleen Dreamweaver verdwijnt onmiddelijk na het opstartscherm.
Dat was op deze computer (Acer Aspire) ook al zo met een trial van Dreamweaver CS3. Ik heb het ook al geprobeerd in Safe Mode (zelfde) en na het schoonpoetsen van het Register met Easy Cleaner. Maakt allemaal niet uit! Ook uitvoeren als administrator of opstarten in compatibliteitsmodeus helpt niet!
Op mijn oude computer XP) draait Dreamweaver (crack) zonder probleem.
Is er inmiddels een oplossing gevonden?

Dreamweaver

Ik heb hier exact het zelfde probleem, en ik heb ook nog is een Acer. Is er inmiddels al iemend met een oplossing?

Medeforum gebruikers,

Hier hetzelfde probleem met de Acer Aspire M3641. Zoals ik de diverse reacties gelezen heb krijg ik het idee dat het aan de Acer ligt. Ik heb ook vanalles al geprobeerd:

- Systeem blanco geinstalleerd ( Acer komt met een hoop zooi en niet verwijderd )
- Nog geen extra software geinstalleerd
- Alle gebruikers dezelfde administrator rechten
- UAC uitgeschakeld
- Virusprogramma en aanverwante zaken uitgeschakeld

Steeds blijf ik hetzelfde probleem houden, het begint een beetje frusterend te worden aangezien ik dreamweaver nodig het om de website van mijn sportvereniging te onderhouden en aan te passen naar de smaak van de vereniging. Gelukkig heb ik een nog een schootpc waarbij deze wel draait dus ik zit nog niet helemaal omhoog, maar het is wel prettig als ik alles bij elkaar heb. ( php-editor, css-editor en photo-shop software. )

@ M@rcel: hoe heb je dat progje kunnen verwijderen? Als ik naar Start / Configuratiescherm / programma's verwijderen ga dan kan ik bij E-dataSecurity niks aanklikken om hem te verwijderen.

Hugo,

Als je op asus e-data-secure kan je klikken op "wijzigen" als je dat doet dan kan je op die manier hem verwijderen. Wanneer je er op klikt wordt er een schermpje geopend en dan kan je op de optie klikken verwijderen.

Tip voor de andere programma's waar "wijzigen" staat: Je kan er op klikken en dan wordt er een schermpje openen en dan kan je zien wat er gebeurd. Je bent niet meteen het programma kwijt. Je kan het altijd nog annuleren.

Hoi Marcel,

In het scherm "Programma's en Onderdelen" staat bij E-DataSecurity Management geen knop Wijzigen of verwijderen:confused:. Als ik een programma selecteer dat ik zelf op de pc heb geïnstalleerd geeft hij het wel. Misschien nog andere opties om dit rotprogramma van mijn Acer af te halen?

Dank voor de moeite,
Hugo

Heb je het programma wat je wilt verwijderen geselecteerd?

Misschien biedt het bijgaande plaatjes uitkomst

0. Start
1. Configuratiescherm
2. Een programma verwijderen
3. Selecteer het programma wat je wilt verwijderen ( in mijn geval heb ik "Acer Eperformance" geselecteerd )
4. Klik dan op de knop "verwijderen"

Het programma moet in principe via dit venster te verwijderen zijn.

Ik hoop dat het nu wel lukt. Succes :thumb:

Bijlagen

• Acer-prog-verwijderen.jpg
    Acer-prog-verwijderen.jpg
    115,1 KB · Weergaven: 83
Hoi Marcel,

Ik was inderdaad in dat zelfde scherm. Alleen bij mij komt de knop "Verwijderen" niet tevoorschijn, erg vreemd... Ik heb even een voorbeeld mee gezonden. Ik ben al bang dat ik een Vista dvdtje moet gaan scoren :shocked:

Bijlagen

• Mis een knop.jpg
    Mis een knop.jpg
    76,1 KB · Weergaven: 77
Wacht eerst nog even met het scoren van vista dvd. Probeer eerst eens het volgende: Bovenaan via het woord "bestand" moet je deze ook kunnen verwijderen.

Helaas niet. Alles is gemarkeerd in een lichtere kleur, behalve sluiten :(

Ik maak het niet makkelijker he..

Je vergt wel het uiterste van me ;)

Nu krijg ik het gevoel dat het te maken heb met je rechten. Je rechten moeten als volgt ingesteld zijn ( Het zijn er een paar )

Numero uno!

1. Start
2. Klik bovenin op de schernafbeelding die je gekozen heb
3. Klik vervolgens op "uw accounttype wijzigingen"
4. Hier moet administrator geselecteerd zijn.

De tweede:

1. Doorloop de hierboven genoemde stappen 1 + 2
2. Klik vervolgens op "Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen"
3. Haal het vinkje bij "gebruik UAC ... " weg

Ik moet nu eten restant volgt spoedig

Hoi Marcel, allereerst wardeer ik je hulp enorm..:thumb:

Ik heb je stappenplan volledig doorlopen. Ik ben administrator maar het vinkje bij UAC stond aan. Deze heb ik uitgezet en moest de pc re-booten.

Ben natuurlijk direct naar "programma's verwijderen" gegaan, maar het probleem blijft :(

Dit is de laatste opties waar het misschien aan kan liggen. En dan ben ik er echt doorheen

1. Maak een nieuwe map aan op je bureaublad ( maakt niet uit wat voor naam etc, gewoon een map )
2. Klik met je rechtermuisknop er op
3. Eigenschappen
4. Tabblad beveiliging
5. Bij alle gebruikers moet er een vinkje bij "volledig beheer" staan.

Misschien ik opstarten in veilige modus nog een optie, wellicht dat je het op die manier kan verwijderen. Opnieuw opstarten en op F8 drukken en dan moet je kunnen kiezen hoe je wilt opstarten.

En mocht dit niet baten dan ben ik bang dat ik door mijn ideeen heen ben voor het verwijderen van dit stukje software.

Veel succes en ik hoop dat nu geld 3 x is scheepsrecht

De uitkomst op het aanmaken van de map is positief, alle vinkjes staan juist. Ik ga nu de veilige modus even proberen.

Ook in de veilige modus geen succes. Ik ga morgen maar even opzoek naar een Vista dvd. Gelukkig heb iki al mijn bestanden op een netwerk schijf staan en kan ik zonder problemen de hele zooi opnieuw installeren. En dan natuurlijk zonder Acer rommel :confused:

Dank voor je input.

Oplossing (ook voor CS4 !!! )

Beste mensen ,

ik denk dat ik de oplossing heb.

Althans, voor mij werkt het. Ze zeggen dat dit voor Acer Pc's zijn, maar, misschien ook voor andere merken die dit probleem ondervinden.

dit is de oplossing (wel in het engels :thumb:):

I recently purchased an Acer 6920 laptop, everything runs fine, including other
CS3 applications, however Dreamweaver loads to the point where the splash
screen shows initialising files and then...nothing. I contacted Acer software
support and was told there is a conflict with the 3rd party PSD app shipped
with the laptop as part of what they call empowering technology :) I was given
the following fix, which has solved the problem:

First restart in safe mode - Click on start, type msconfig into the search
box, hit enter. Once open click on the boot tab, under boot options select
safe boot and then minimal click OK and then restart

Once rebboted navigate to the following folders and in each case rename the
PSDProtect.dll file to something else such as noPSDProtect.dll:

C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86
C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x64

Restart your computer and all should then be fine loading Dreamweaver, PSD
will still work except you will lose drag and drop functionality. Personally I
don't use PSD but simply had to get Dreamweaver working

Ik heb dit gedaan zonder safeboot en blablabla...

heb enkel de bestanden aangepast, en YES het werkt nu allemaal...

(Ik denk wel dat de oplossing van M@rcel ook wel goed is, want, deze bestanden bevinden zich in de directory van de software waarover hij het heeft., maar, met deze optie moet je het programma er niet afhalen :p

Hoop dat dit mensen heeft geholpen.

Groeten,
Stefke

Beste mensen ,

ik denk dat ik de oplossing heb.

Althans, voor mij werkt het. Ze zeggen dat dit voor Acer Pc's zijn, maar, misschien ook voor andere merken die dit probleem ondervinden.

dit is de oplossing (wel in het engels :thumb:):

I recently purchased an Acer 6920 laptop, everything runs fine, including other
CS3 applications, however Dreamweaver loads to the point where the splash
screen shows initialising files and then...nothing. I contacted Acer software
support and was told there is a conflict with the 3rd party PSD app shipped
with the laptop as part of what they call empowering technology :) I was given
the following fix, which has solved the problem:

First restart in safe mode - Click on start, type msconfig into the search
box, hit enter. Once open click on the boot tab, under boot options select
safe boot and then minimal click OK and then restart

Once rebboted navigate to the following folders and in each case rename the
PSDProtect.dll file to something else such as noPSDProtect.dll:

C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x86
C:\Program Files\Acer\Empowering Technology\eDataSecurity\x64

Restart your computer and all should then be fine loading Dreamweaver, PSD
will still work except you will lose drag and drop functionality. Personally I
don't use PSD but simply had to get Dreamweaver working

Ik heb dit gedaan zonder safeboot en blablabla...

heb enkel de bestanden aangepast, en YES het werkt nu allemaal...

(Ik denk wel dat de oplossing van M@rcel ook wel goed is, want, deze bestanden bevinden zich in de directory van de software waarover hij het heeft., maar, met deze optie moet je het programma er niet afhalen :p

Hoop dat dit mensen heeft geholpen.

Groeten,
Stefke

Ahhhhh man man man, je bent m'n held :thumb: :thumb: :thumb:

Had de hoop eigenlijk al opgegeven, had alles doorgespit, kon NIKS vinden en nu zie ik ineens een oplossing staan. En het werkt nog ook! YESSS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan